leadership-ul romanesc
Saptamanalul MONEY EXPRESS aniverseaza primul an de existenta pe piata revistelor de business din Romania prin lansarea LIDERO, un proiect editorial distinct, care aduce in prim-plan leadershipul romanesc in afaceri.
Demers fara precedent pe piata presei de afaceri, LIDERO dezvaluie cititorilor filozofia de business a 25 de oameni de afaceri romani, intr-o culegere de interviuri despre ceea ce se afla in spatele rezultatelor financiare. Volumul, ce va fi lansat pe 3 iunie, isi propune sa arate celor interesati de business ce inseamna leadership-ul romanesc, sa adune experientele, gandurile, ideile, principiile, metodele de lucru si viziunile celor care au intemeiat si consolidat in ultimii 18 ani afaceri in Romania. Top manageri romani, directori de multinationale, antreprenori, consultanti povestesc, cu sinceritate si multa pasiune, cum isi conduc afacerile si isi motiveaza oamenii, ce rol joaca flerul in deciziile pe care le iau, cum se comporta in vremuri de criza, cum se raporteaza la competitori.
"Jurnalistii de la MONEY EXPRESS au intervievat, in ultimul an, probabil cateva sute de oameni de afaceri. Au ramas, dupa fiecare interviu, lucruri nespuse", declara Mona Dirtu, redactor sef al MONEY EXPRESS. "Asa ca ne-am propus ca, printr-o serie de interviuri, sa creionam impreuna cu oameni de afaceri romani de top o prima perspectiva asupra leadership-ului romanesc in business".
Cartea este structurata in 13 capitole: viziune, motivatie, valori, oameni & echipe, disciplina, comunicare & feedback, vocatie, fler, curaj & inovatie, crize, competitie, management si leadership. Printre oamenii de afaceri intervievati se numara Dinu Patriciu (Rompetrol), Octavian Radu (RTC Holding), Florin Talpes (Softwin), Dan Pascariu (Unicredit Tiriac Bank), Dan Ostahie (Altex), Dragos Dinu(A&D Pharma), Misu Negritoiu (ING Bank), Dan
Viorel Sucu (Mobexpert), Constantin Stroe (Automobile Dacia), Radu Georgescu
(Gecad).
"LIDERO este, de fapt, un mozaic de principii si reflectii despre business in general si despre businessul romanesc in special. In asta consta, de altfel, si valoarea cartii: modelele de leadership din LIDERO nu sunt, poate, infailibile, dar sunt autentice – le putem vedea aici, printre noi, nu in Statele Unite ori Europa occidentala".
Editat in 20.000 de exemplare, LIDERO – un proiect sponsorizat de BMW – se va distribui incepand cu 3 iunie impreuna cu revista MONEY EXPRESS.
Mai multe informatii despre oamenii de afaceri intervievati, despre istoria
proiectului si despre structura cartii gasiti pe www.lidero.ro
{mosloadposition user10}