Revista săptămânală de business MONEY EXPRESS este primul brand media din România care va transmite în timp real de la cel mai important festival de comunicare al anului – Cannes Lions 2010 – în cadrul unui proiect multi-media (TV, radio, online, print, reţelele sociale). Cannes Lions, care debutează astăzi, 21 iunie, reuneşte profesionişti din publicitate, media, PR, dar şi reprezentanţi de top ai celor mai mari clienţi de publicitate din lume.
Jurnalistul MONEY EXPRESS trimis la Cannes Lions, Larisa Ghiţulescu, va transmite corespondenţe zilnice pentru The Money Channel şi va avea intervenţii periodice pentru Radio Guerrilla, luni şi vineri în emisiunea “Logout” şi joi la “Guerrilla de dimineaţă”. MONEY EXPRESS va publica articole despre concluziile şi lecţiile festivalului din acest an în ediţiile din 29 iunie şi 6 iulie, iar pe www.moneyexpress.ro veţi găsi, zilnic, cele mai proaspete informaţii şi declaraţii de la eveniment.
Noutatea proiectului constă în transmisiunile, live, pe reţelele sociale Facebook şi Twitter. Astfel, profesioniştii din industria de publicitate, marketing, media şi comunicare din România vor putea afla în timp real cele mai importante concluzii, tendinţe şi declaraţii de la Cannes Lions 2010, eveniment care reuneşte peste 8.000 de delegaţi din 90 de ţări.
“Ideea relatărilor în media sociale, în special pe Facebook, a venit în mod natural, din moment ce unul dintre cei mai importanţi speakeri ai ediţiei Cannes Lions de anul acesta este Mark Zuckerberg, fondatorul şi CEO‑ul Facebook”, a declarat Daliana Bărbuică, PR Manager MONEY EXPRESS. “Pe de altă parte, consumul acestui tip de media a luat amploare în România, în special în rândul comunităţii de marketing şi comunicare. Reţelele sociale devin o componentă necesară a jurnalismului contemporan”, a spus Bărbuică.
Cea de 57-a ediţie a festivalului de publicitate Cannes Lions 2010 are loc în perioada 21-26 iunie. Peste 50 de seminarii vor fi susţinute de practicieni şi lideri de opinie din industria de comunicare globală, printre ei numărându-se reprezentanţi de top ai unor clienţi precum Yahoo!, Microsoft Advertising, Facebook, MasterCard, Kraft Foods, PricewaterhouseCoopers, Hewlett-Packard, Coca-Cola. De asemenea, toate marile holdinguri şi reţele de publicitate din lume sunt prezente la acest eveniment, atât în competiţia care premiază cele mai bune campanii din anul precedent, dar şi la seminarii şi workshop-uri.
Participarea MONEY EXPRESS la Cannes Lions 2010 este susţinută de Ursus, partenerul revistei în acest proiect jurnalistic multi-media.
{mosloadposition user10}