Un nou personaj – consumatorul chibzuit, care se gandeste mereu la ziua de maine – da batai de cap marketerilor. Dincolo de studii si statistici, MONEY EXPRESS a încercat sa afle – pornind de la Stelian Bogza, un exponent al clasei romanesti de mijloc – cum îsi ia deciziile de cumparare, de fapt, consumatorul anului 2009.
Stelian Bogza iese din tiparul asa‑numitului „roman statistic“ – primul indiciu e ca are un salariu care e „mult peste media din Romania“, dupa cum spune chiar el. Se încadreaza, în schimb, în clasa medie, cea care în anii de boom ai economiei a alimentat cu mult entuziasm consumul, dar care s‑a vazut nevoita sa‑si schimbe, pe neasteptate, stilul de viața.
Bucuresti, 24.11.2009
{mosloadposition user9}
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Campanii de testare și teme incitante în a 29-a ediție a competiției SuperBlog
Creează amintiri de neuitat alături de ediția festivă a revistei GOOD FOOD - Masa de Crăciun și de A...
Disney Channel anunță premiera unui nou episod special „Lumea Miraculoasă - Londra: Viitor Incert”
Ar trebui un împărat să inspire invidie sau milă? Viasat History prezintă Viețile secrete ale împăra...
Spioanele! – un serial internațional fenomen - anunță premiera sezonului șapte în România, la Cartoo...
National Geographic marchează 20 de ani de la cel mai devastator tsunami înregistrat prin seria docu...
Disney+ publică noul poster și un teaser pentru serialul „Alien: Earth” înaintea lansării din 2025
Cum l-a șocat Vlad Țepeș pe Mahomed al II-lea și cum l-a influențat pe Ivan cel Groaznic, descrie Si...