Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Money Express Cover Story: Cum se adapteaza romanii la noua epoca a cumpatarii

Un nou personaj – consumatorul chibzuit, care se gandeste mereu la ziua de maine – da batai de cap marketerilor. Dincolo de studii si statistici, MONEY EXPRESS a încercat sa afle – pornind de la Stelian Bogza, un exponent al clasei romanesti de mijloc – cum îsi ia deciziile de cumparare, de fapt, consumatorul anului 2009.
 
Stelian Bogza iese din tiparul asa‑numitului „roman statistic“ – primul indiciu e ca are un salariu care e „mult peste media din Romania“, dupa cum spune chiar el. Se încadreaza, în schimb, în clasa medie, cea care în anii de boom ai economiei a alimentat cu mult entuziasm consumul, dar care s‑a vazut nevoita sa‑si schimbe, pe neasteptate, stilul de viața.

Bucuresti, 24.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.