Milka, cea mai fină ciocolată cu lapte din Alpi își completează portofoliul cu două sortimente speciale, Milka Collage: Caramel și Biscuit, Zmeură și Alune.
Milka Collage îi oferă consumatorului un răsfăț unic prin combinația specială de ingrediente de calitate și ciocolată cremoasă.
Milka Collage Caramel și Biscuit este o combinație specială între ciocolata Milka, bucățele de caramel ușor sărat, biscuit crocant și ciocolată intensă, într-un interior cremos. Milka Collage Zmeură și Alune aduce ca noutate gustul irezistibil al ciocolatei Milka, într-un mix de bucăți de zmeură și alune caramelizate.
”Cele două sortimente de ciocolată împreună cu o felicitare personalizată cu câteva versuri tandre pot fi un cadou special pentru femeile dragi din viața noastră. Pentru a-i inspira pe consumatori să-și exprime sentimentele într-un mod unic, în această lună dedicată femeilor, am lansat campania intitulată “Spune-i altfel că e specială”. Invităm iubitorii de ciocolată să intre pe www.orasultandretii.ro și să ofere un colaj de versuri tandre scrise de poetul Iv cel Naiv”, declară Lavinia Ghinescu, Brand Manager Tablets SCE (South Central Europe).
Campania este susținută în perioada 1-9 martie de activări în magazine, unde consumatorii pot achiziționa produse de ciocolată Milka, Poiana și primi premii garantate (felicitări personalizate, cercei cu pietre Swarovski etc.), iar prin tragere la sorți, camere foto pentru a putea păstra amintirile speciale cu cei dragi.
Încă de la lansarea sa în 1901 la Loerrach în Germania și până astăzi, Milka a cucerit generații întregi din întreaga lume, devenind marca de ciocolată cel mai ușor de recunoscut, atât prin ambalajul său, cât și prin gustul inconfundabil. În acest moment, ciocolata Milka este vândută în peste 15 țări, mai mult de 150.000 de produse Milka fiind vândute în fiecare oră la nivel mondial.
Astăzi, Milka este una dintre mărcile simbol – de „miliarde de dolari” – ale Mondelēz International. De la prima tabletă cu „lapte din Alpi” de 100g, care continuă să fie cel mai bine vândut produs al Mondelēz, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorinţele iubitorilor de ciocolată cu arome atractive, în diferite segmente. Inovația la nivel de produs, în comunicare și excelență în execuție, la nivel de magazin, au jucat un rol important în succesul ciocolatei Milka, în România. Succesul ciocolatei Milka s-a reflectat și în creșterea cu 3.2 pp a cotei de piață (în valoare)* în trimestrul patru din 2015 vs aceeași perioadă a anului 2014.
*Conform AC Nielsen