- Mondelēz International va produce, comercializa, distribui și vinde marca Lotus Biscoff în India, extinzându-și în mod semnificativ prezența pe piața indiană de biscuiți.
- Companiile vor colabora pentru a dezvolta inovații în ciocolată, combinate între marca Biscoff și branduri cheie precum Cadbury și Milka din Europa, cu opțiunea de a extinde aceste inovații la nivel global.
Mondelēz International și Lotus Bakeries au anunțat astăzi un parteneriat strategic pentru a extinde și dezvolta marca de biscuiți Lotus Biscoff® în India și pentru a dezvolta noi produse de ciocolată interesante, care combină gustul și textura unică, caramelizată și crocantă a Biscoff® cu brandurile emblematice Cadbury, Milka și alte branduri de ciocolată ale Mondelēz în Europa, cu posibilitatea de a se extinde la nivel global. Acest parteneriat oferă noi oportunități pentru ca ambele companii să își accelereze ambițiile de creștere în categoriile atractive de biscuiți și ciocolată, cu opțiuni potențiale de extindere pe piețe suplimentare și/sau în segmente adiacente.
Prin intermediul acestui parteneriat, Mondelēz își va valorifica rețeaua sa extinsă de distribuție și prezența pe piața locală pentru a produce, comercializa, distribui și vinde biscuiții Biscoff® în India. Lotus Bakeries își propune să obțină vizibilitate și creștere semnificativă a vânzărilor pe această piață cu potențial ridicat, în timp ce Mondelēz se va baza pe prezența sa deja puternică atât în comerțul tradițional, cât și în cel modern, pentru a-și extinde oferta de biscuiți în spațiile premium cu cerere ridicată.
Pe lângă dezvoltarea brandului Biscoff® în India, cele două companii vor colabora pentru a dezvolta și comercializa produse de ciocolată co-branduite pe alte piețe. În timp ce formatele specifice sunt încă în stadii incipiente de dezvoltare, companiile își propun să aducă noi inovații în categoria ciocolatei care să surprindă și să încânte consumatorii. Primele produse co-branduite sunt așteptate să fie lansate la începutul anului 2025, cu Cadbury și Biscoff® în Regatul Unit, precum și cu Milka și Biscoff® în Europa.
“Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Lotus Bakeries pentru a extinde marca Biscoff® în India, unde are deja un public fidel în rândul segmentelor cheie de consumatori”, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO Mondelez International.
“Acest parteneriat va contribui la creșterea focusului nostru strategic asupra categoriei de biscuiți, prin introducerea unui brand premium, foarte iubit pe numeroase piețe, către un public mult mai larg. În același timp, așteptăm cu nerăbdare să dezvoltăm împreună arome și formate noi și inovatoare de ciocolată în Europa, ceea ce va consolida loialitatea consumatorilor față de brandurile emblematice ale celor două companii.”
“Suntem încântați să ne unim forțele cu Mondelēz International, numărul unu mondial în materie de biscuiți, și suntem recunoscători pentru încrederea pe care o au în brandul nostru Biscoff®”, a declarat Jan Boone, CEO, Lotus Bakeries.
“Așteptăm cu nerăbdare să ne bazăm pe expertiza lor comercială și pe cunoștințele și prezența lor specifice pieței din India și credem că acum este momentul potrivit pentru a ne extinde distribuția pe această piață în creștere. În plus, suntem încântați să aducem marca noastră Biscoff® alături de cele mai importante companii de ciocolată din lume. Aromele noastre delicioase se completează perfect și suntem încrezători că angajamentul nostru comun față de inovație și calitate va încânta clienții și consumatorii.”