· În program au fost implicați 76.700 de cultivatori de cacao din aproape 800 de comunități
· 21% din cantitatea de cacao cumpărată de companie până la sfârșitul anului 2015 a provenit din surse sustenabile
· Venitul unui fermier din Ghana a crescut cu 49% și producție de cacao cu 37% în comunitățile Cocoa Life
Mondelēz International a publicat primul raport cu privire la progresul înregistrat de programul de sustenabilitate Cocoa Life, care evidențiază eforturile și impactul deosebit al acestuia, până în prezent, în șase țări în care se cultivă cacao: Ghana, Costa de Fildeș, Indonezia, Republica Dominicană, India și Brazilia. Din anul 2012, când s-a început acest program și până la sfârșitul anului 2015, Cocoa Life a susținut 76.700 fermieri din peste 795 de comunități, stabilind o bază solidă și un cadru pentru acesta.
Raportul oferă date de măsurare obținute în urma primei evaluări a impactului programului Cocoa Life în Ghana, unde acesta a început ca și parteneriat Cadbury. Rezultatele inițiale arată că veniturile fermierilor din programul Cocoa Life s-au triplat începând cu 2009, ceea ce reprezintă cu 49% mai mult decât în comunitățile monitorizate. De asemenea, producția de cacao a crescut cu 37 de procente. Raportul include și date despre evaluarea nevoilor din cele 5 regiuni din Coasta de Fildeș în care este implementat programul Cocoa Life și o evaluare de bază din Indonezia, care identifică zonele-cheie care vor fi monitorizate și măsurate pentru îmbunătățire.
“Acest raport de activitate reunește opiniile oamenilor din comunitățile în care se cultivă cacao din toate locațiile noastre de aprovizionare și demonstrează modul de colaborare în cadrul acestui program cu autoritățile locale, furnizorii și partenerii noștri în vederea construirii unei schimbări durabile”, a declarat Cathy Pieters, Director de Program Cocoa Life. “Cocoa Life integrează activitatea actorilor importanți (stakeholder-ilor) pentru atingerea obiectivelor comune în moduri care sunt relevante și adaptate comunităților de fermieri Cocoa Life din întreaga lume.”
Fiind cea mai mare companie producătoare de ciocolată și cumpărător de cacao din lume, Mondelēz International se angajează să asigure un lanț de aprovizionare sustenabilă de cacao. Astăzi, 21% din cacaoa utilizată de companie provine din surse sustenabile, iar mărci precum Côte d’Or și Marabou afișează sigla Cocoa Life. Programul Cocoa Life reprezintă o investiție pe termen lung de 400 de milioane de dolari pentru a sprijini 200.000 de cultivatori de cacao și peste 1 million de membri ai comunității până în 2022.
“Sunt mândru de programul nostru Cocoa Life și impactul schimbării pe care îl avem în lanțul de aprovizionare cu cacao și în comunitățile care ne furnizează cacao, așa cum se arată în acest raport”, a spus César Melo, Președinte, Global Chocolate, Mondelēz International. “Cocoa Life conectează începutul și finalul lanțului de aprovizionare cu cacao, astfel încât fermierii pot vedea contribuția recoltei lor de cacao la fabricarea ciocolatei care ne place atât de mult. Pe măsură ce programul Cocoa Life se dezvoltă și își extinde aria de acoperire, vom continua să fim transparenți cu privire la succesul pe care l-am înregistrat, la lucrurile importante pe care le-am învățat și să facem cunoscut progresul pe care îl avem în raport cu obiectivele noastre.”
Cocoa Life este parte a strategiei Call For Well-being a Mondelēz International, un apel la acțiune ce se concentrează pe patru domenii vitale în care compania își poate aduce cea mai mare contribuție: Sustenabilitate, Well-being, Comunități și Siguranță. Pentru raportul complet, vizitați: //bit.ly/1Oji9y1.
Despre Cocoa Life
Cocoa Life își propune să ajungă la peste 200.000 de fermieri din șase țări, beneficiarii fiind peste un milion de oameni. Scopul final al Mondelēz International este de a-și asigura tot necesarul de cacao din surse sustenabile, în principal, prin intermediul Cocoa Life. Prin parteneriate cu fermieri, ONG-uri, furnizori și instituții guvernamentale, Cocoa Life susține strategia de Call For Well-being a Mondelēz International, care îndeamnă angajații, furnizorii și partenerii din comunitate să ni se alăture pentru a dezvolta împreună noi abordări care pot avea un impact pozitiv asupra planetei și locuitorilor săi. Call For Well-being se concentrează pe patru domenii vitale în care compania își poate aduce cea mai mare contribuție: mindful snacking, sustenabilitate, comunitate și siguranță. Mai multe detalii găsiți pe: www.cocoalife.org/progress.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este lider mondial în industria snack-urilor, cu venituri de aproximativ 30 de miliarde de dolari. Creând momente delicioase de bucurie în 165 de ţări, Mondelēz International este lider mondial în segmentele de biscuiţi, ciocolată, gumă de mestecat, bomboane şi băuturi instant, deţinând mărci ce valorează miliarde de dolari, precum biscuiţii Oreo, LU şi Nabisco; ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk şi Milka și guma de mestecat Trident. Mondelēz International este cotat la indicii mondiali Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 şi Dow Jones Sustainability Index. Vizitaţi site-ul www.mondelezinternational.com sau urmăriţi-ne pe Twitter la twitter.com/MDLZ.
Mărcile din portofoliul companiei Mondelēz International comercializate în România sunt: ciocolata Milka, Poiana, și biscuiții LU Pepito, LU Pim`s, Barni, OREO, TUC, Belvita.