· Atingerea obiectivului ca 15% din venituri să provină din snack-uri care integrează controlul porțiilor înaintea termenului stabilit;
· Progrese puternice în ceea ce privește obiectivele de agricultură sustenabilă și impactul asupra mediului, stabilite pentru 2020;
· Obiectivele de sustenabilitate pentru 2025.
Mondelēz International a publicat Raportul privind progresele înregistrate în 2018, anunțând progrese semnificative pentru obiectivele de impact fixate pentru anul 2020. Raportul evidențiază modul în care cea mai importantă companie de snacking din lume și-a atins un obiectiv important privind starea de bine, realizând 15% din veniturile nete din snack-uri care integrează controlul porțiilor, cu doi ani înaintea termenului limită propus. Progresele semnificative pe care Mondelēz International le-a realizat în vederea atingerii obiectivelor sale de impact demonstrează misiunea companiei de a conduce viitorul snacking-ului, creând gustări în mod corect, atât pentru oameni cât și pentru planetă.
„Consumatorii nu ar trebui să aleagă între a lua o gustare și a mânca corect sau să se îngrijoreze cu privire la impactul pe care îl au asupra lumii și asupra comunităților, atunci când aleg o gustare”, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International. „Compania noastră joacă un rol semnificativ în crearea de snack-uri sustenabile pentru un viitor în care oamenii și planeta prosperă, dezvoltându-ne portofoliul pentru a inspira obiceiuri de stil de viață sănătos. Sunt mândru de progresul nostru din 2018, în special în domeniul snack-urilor care contribuie la starea de bine a oamenilor, unde am reușit să atingem un obiectiv major înainte de termen.”
Mondelēz International își concentrează eforturile asupra ariilor în care poate avea cel mai mare impact și unde poate determina schimbări semnificative la scară mare în ceea ce privește sustenabilitatea.
Iată caracteristicile cheie ale progresului companiei în anul 2018:
· Snacking sustenabil: crearea unui viitor în care oamenii și planeta progresează prin dezvoltarea unor lanțuri de aprovizionare cu ingrediente verificate, reducând impactul asupra mediului și dezvoltând ambalaje cu zero deșeuri.
▪ Menținerea obiectivului de a avea 100% din uleiul de palmier prin certificare RSPO; și de a provoca furnizorii să acționeze mai repede pentru a elimina despăduririle, 12 furnizori fiind excluși din lanț ca urmare a acestor încălcări.
▪ Reducerea cu 10% a emisiilor de CO2, generate din procesele de producție.
▪ Reducerea consumului de apă cu 22% în zone unde apa este o resursă limitată.
▪ Reducerea totală cu 13% a deșeurilor în procesul de producție.
▪ Eliminarea a 59.600 de tone metrice de ambalaje, foarte aproape în a atinge obiectivul 2020 de 65.000 de tone de ambalaje eliminate.
▪ Extinderea inițiativei Harmony privind aprovizionarea cu grâu sustenabil, pentru a acoperi 100% din mărcile de biscuiți din Uniunea Europeană până în 2022.
▪ Programul de sustenabilitate Cocoa Life a ajuns la 140.000 de fermieri în 1.400 de comunități până la finalul anului 2018. 43% din cacaua pentru brandurile noastre de ciocolată, inclusiv Milka, provine din programul Cocoa Life.
▪ În 2018, 15 % din ouăle utilizate provin de la găini crescute la sol; obiectivul de a avea 100% ouă provenite din astfel de surse va fi realizat în 2020 în SUA și Canada și în 2025 în restul lumii.*¹
▪ Atingerea obiectivului de a avea 100% din producătorii externi și furnizori certificați potrivit GFSIS (Global Food Safety Initiative Scheme).
· Consumul conștient de gustări: regândirea experienței de snacking; dezvoltarea portofoliului de produse pentru a oferi mai multe opțiuni; promovarea obiceiurilor de consum conștient de snack-uri, care se concentrează pe savurarea fiecărei bucăți și realizarea unor parteneriate inovatoare pentru a crește impactul companiei.
· Atingerea obiectivului, cu doi ani mai devreme, de a obține 15% din venituri din snack-urile care promovează porții controlate, fiind ambalate individual și au 200 de calorii sau mai puțin.
· Îmbunătățirea profilului nutrițional al brandurilor cele mai importante, reducerea nivelului zahărului cu 1% în Milka și Oreo, reducerea cu 1% a grăsimilor saturate și a sodiului cu 0,9% în portofoliul la nivel global.
▪ Alocarea a 95% din investiția de 50 milioane de dolari în parteneriate comunitare pentru un stil de viață sănătos, având un impact asupra a 1.5 milioane de copii din 18 țări, prin creșterea nivelului de cunoștințe despre nutriție, oferind oportunități pentru activitatea fizică și facilitarea accesului la fructe și legume proaspete.
Mondelēz International continuă să se angajeze la nivel global și să se concentreze acolo unde poate să facă diferența prezentând obiectivele de sustenabilitate pentru 2025, care includ:
▪ Reducerea impactului asupra mediului prin angajamentul de a avea toate ambalajele reciclabile până în 2025.
▪ Dezvoltarea programului de sustenabilitate Cocoa Life astfel încât, până în 2025, toate brandurile de ciocolată să aibă ca sursă de cacao programul Cocoa Life.
▪ Reducerea la minimum a deșeurilor alimentare, a emisiilor de CO2 și prioritar a consumului de apă până în 2025.
▪ Creșterea numărului produselor cu porții controlate până la 20% din venitul net global până în 2025.
▪ Includerea referințelor legate de porții și informații despre sustenabilitate pe toate ambalajele, la nivel global, până în 2025.
▪ Hub-ul nostru de inovație Growing Snack Futures va contribui cu 100 de milioane USD la veniturile noastre până în 2022.
▪ Crearea și continuarea investițiilor în bunăstarea comunităților prin programele și parteneriatele Fundației Mondelēz International.
Pentru a citi raportul complet sau rezumatul acestuia, puteți accesa:
· 2018 Impact Progress Report
· 2018 Impact at a Glance.
¹ *Excluzând Rusia, Ucraina, China.