Toamna a început cu acorduri de saxofon, o atmosferă distinsă și lume bună, îmbrăcată cochet la inaugurarea unui showroom de modă ce a avut loc marți seara în București. Monarh Concept a fost lansat printr-o petrecere surpriză, la care invitații au venit cu încredere, fără a ști însă obiectivul evenimentului.
Peste 80 de persoane au răspuns unei invitații surpriză, venită din partea prietenilor care sprijină brandul Monarh Design. Nu au divulgat motivul petrecerii, păstrând misterul pentru a surprinde pozitiv, chiar mai mult decât se așteptau apropiații și publicul din social media.
„În contextul creșterii în mod constant a vânzărilor de fashion în mediul online, dar și al dezvoltării mall-urilor în perimetrul Bucureștiului, consider că însăși deschiderea acestui concept store este o surpriză, însă am ambiția necesară să fac din acest proiect unul de succes, pentru că piața necesită diversitate”, declară Larisa Lupoiu, fashion designer și inițiatoarea proiectului Monarh Concept Store.
Acest showroom se adresează clientelor hotărâte, care deși poate văd produsul în online, vor să evite interacțiunea cu un curier, proba, un eventual retur, fiind adeptele experienței complexe de shopping prin care beneficiază de consiliere vestimentară, pot solicita o întrevedere cu designerul și să comande o creație sau accesorii personalizate. Situat pe Bulevardul Iancu de Hunedoara 33, showroom-ul beneficiază de vitrine cu boltă, care conferă un farmec aparte și te îmbie să îi treci pragul.
În cadrul Monarh Concept Store sunt disponibile spre vânzare produse de fashion design made to measure, accesorii (genți, încălțări) și parfumuri de nișă. Brandurile partenere care expun în Monarh Concept Store sunt: IE Clothing, Paisi, Monarh Design, Cielle Couture, La Ami, Megami, Ama Pijama, Morph Parfumuri, Pălăria Dărârlat, Bubble of Beauty Jewelry.
Influencerii au avut și ei parte de o surpriză din partea organizatorilor, pe care au primit-o cu entuziam. „Am ales 10 dintre influencerii prieteni ai brandului Monarh Design, care au sprijinit în promovarea creațiilor ce poartă semnătura Larisei Lupoiu. Aceste tinere contribuie la consolidarea acestui trend, influencer marketing, adaptând la vremurile moderne ideea de promovare. Considerăm că este oportun să le mulțumim într-un mod propriu pentru că sprijină designerii români și le-am pregătit 10 diplome cu titulaturi dedicate, pe care le-am stabilit după o analiză atentă a prezenței fiecăreia în social media și a modului în care au pus în lumină brandul Monarh Design”, susține Cristina Stan, brand manager.
„Faptul că atât de multe persoane au răspuns pozitiv invitației la petrecerea surpriză este o dovadă a încrederii pe care reușim să o transmitem celor care ne sunt clienți, parteneri și urmăresc activitatea pe care o desfășurăm cu atât de mult patos”, adaugă Larisa Lupoiu.
La eveniment au fost prezente și persoane cunoscute, printre care: Lora, Elena Ionescu, Alina Roxana Ionescu, Simona Pătruleasa, Maria Simion, Vica Blochina,Mircea Bărbulescu, Silvia Ioana Popescu, Misty, Alessia, Maria Andreea. Doina Spătaru a încântat atmosfera cu o excepțională interpretare la saxofon, care i-a determinat pe mulți dintre invitați să o filmeze și să posteze pe rețelele de socializare.
Partenerii evenimentului: Play U, Cabine HaHaFoto, Beauty One, Domeniile Panciu, Ana Are Mere, Vitamin Aqua, Sorina Iufu Sweets, Ramira Events, Blk România.