Mona Opran este noul Chief Operations Officer (COO) a patru dintre companiile grupului CENTRADE și anume Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X, Pantone și Epidemic.
În noul său rol, Mona Opran va avea ca obiectiv central dezvoltarea strategiei de creștere a acestor agenții, răspunzând provocărilor recente ale industriei marcate de impactul tot mai mare al digitalului, implicarea tot mai accentuată a consumatorilor și comunităților în comunicarea de brand și tendința de accesibilizare a publicității.
“Construcția de branduri puternice reprezintă esența business-ului Saatchi. Creăm povestea, implicăm consumatorii în a scrie împreună capitolele și construim punți de loialitate astfel încât aceștia să devină ambasadori pentru branduri. Modul în care oamenii relaționează cu brandurile s-a schimbat în primul rând datorită revoluției digitale, așadar trebuie să schimbăm și noi modul în care comunicăm cu ei”, declară Mona Opran.
Atenția noului COO se va împărți în două direcții, pe de o parte în dezvoltarea modelului de business și a procesului de lucru, focusul continuând să fie îndreptat spre nevoia business-ului clienților, atât pe plan creativ cât și strategic, iar pe de altă parte în promovarea agențiilor pe care le conduce ca agenții care apreciază, cresc, respectă și inspiră oameni.
„Angajamentul meu pentru următorii 3 ani este legat de acest proces, despre modul în care o agenție mare trebuie să se reinventeze ca să răspundă acestei noi realități. Îmi doresc să fim recunoscuți ca cei care stăpânim arta de a crea branduri în această nouă lume și să fim iubiți atât de către clienți cât și de către angajați”, declară Mona Opran.
Referindu-se la Mona Opran, Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi, declară „Cei care au cunoscut-o pe Mona în ultimii 10 ani de zile știu care a fost contribuția ei la creșterea performanțelor agențiilor în numele clienților noștri. Sunt încrezător că prin stilul ei matur de leadership și prin tenacitatea caracteristică va crea în Saatchi & Saatchi un centru de excelență pentru nevoile de comunicare ale clienților.”
Radu Florescu rămâne CEO Centrade Saatchi & Saatchi, fiind în continuare implicat în activitatea de conducere a agenţiei.
Mona Opran şi-a început cariera în advertising în anul 1996, în cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi. Între 1997-2000, a făcut parte din echipa agenției D’Arcy, unde a gestionat proiectele IMP din România, Bulgaria și Macedonia desfășurate de P&G, Connex, Kraft Foods și de alți clienți ai agenției. După ce a ocupat poziția de Marketing Manager al Bucharest Mall, Mona a revenit în D’Arcy în poziția de director IMP. În 2005, Mona Opran a creat Saatchi & Saatchi X, moment care a marcat o inovație pe piața autohtonă, grație unui nou concept de comunicare: shopper marketing. Printre clienții importanți pe care Mona Opran i-a supervizat se numără: P&G, Chio, Ciuc, Danone, Holcim și Raiffeisen Bank. În 2007, Mona Opran a devenit Managing Director al Saatchi & Saatchi și Saatchi & Saatchi X, iar din ianuarie 2011 focusul său profesional a fost pe dezvoltarea Saatchi & Saatchi X ca și companie de activare a brandurilor prin integrarea expertizelor de events management, shopper marketing & mobile marketing.