a Credit Agricole Bank Romania
Agenţia specializată în aplicaţii, campanii online, mobile şi strategii social media Momobi a lansat campania de comunicare pentru aplicația de mobile banking m-conect a Crédit Agricole Bank România, compatibilă cu sistemele de operare iOS și Android. Aplicația a fost construită conform cerințelor clienților și ale angajaților Crédit Agricole, pentru a oferi o experiență autentică și completă.
Având ca punct de plecare sloganul “Banca pentru tine”, reprezentanții agenției Momobi au implicat clienții băncii, cât și angajații acesteia, în dezvoltarea campaniei de comunicare m-conect, aplicația de mobile banking ce îmbunătățește relația lor cu banca. Prin accesarea website-ului www.bancapentrutine.ro și pagina oficială de Facebook a Crédit Agricole Bank România, clienții și angajații au fost cei care și-au exprimat opinia și dorințele în ceea ce privește folosirea unei aplicații mobile prietenoase și utile.
Campania s-a desfășurat pe pagina oficială de Facebook, cât și pe website-ul companiei, prin care s-a dorit să se formeze o echipă de 10.000 de consultanți ce promovează un stil de viață mobil. Pentru a putea beneficia de o experiență personalizată, participanții s-au înregistrat pe website-ul www.bancapentrutine.ro cu profilul personal de LinkedIn. Conform informațiilor existente pe profilul de LinkedIn al participantului, au fost generate o serie de întrebări, ale căror răspunsuri au servit drept puncte de plecare în construirea caracteristicilor de bază ale aplicației: efectuarea de tranzacții rapide în lei sau valută, posibilitatea de verificare a soldului conturilor curente, vizualizarea istoricului tranzacțiilor efectuate și oportunitatea de schimburi valutare. Activarea aplicației mobile m-conect poate fi făcută direct din meniul principal al serviciului de internet banking al băncii, i-conect.
“Provocarea în a lucra la acest proiect a constat în primul rând în utilizarea LinkedIn ca și prima rețea socială de comunicare. Faptul că am extras informațiile din profilul fiecărui utilizator care intră pe www.bancapentrutine.ro, întrebările personalizate și cunoașterea targetului căruia ne adresăm au fost două aspecte ce au făcut o reală diferență în modalitatea de comunicare și promovare a lansării mobile banking, m-conect” a declarat Alina Pilă, Account Manager în cadrul Momobi.
Din echipa care a coordonat și implementat campania de comunicare a aplicației m-conect pentru Crédit Agricole Bank România fac parte: Alina Pilă – Account Manager, Aaron Balazs – Art Director, Irina Codreanu – Creative Director, Andreea Popescu – Account Executive, Alexandra Caraulani – Social Media Manager, Dimitris Sideridis – Head of Creative Technology.
Despre Momobi
Filosofia Momobi este simplă şi curajoasă: Humanizing technology – puternică, uşor friendly şi flexibilă. Momobi creează experienţe unice, având dincolo de pasiune pentru ceea ce face, soluţiile şi expertiza necesară pentru a inova şi dezvolta proiecte care să iasă din tipare. Focusat pe rezultate, implicare şi pasiune în tot ceea ce face, Momobi şi-a luat angajamentul de a dezvolta şi livra experienţe digitale şi mobile care să reunească branduri şi oameni: dezvoltarea aplicaţiilor mobile, online, qr code, campanii de social media şi CRM sunt doar câteva dintre domeniile de expertiză Momobi. Partenerul de încredere pentru branduri din domenii variate: FMCG, IT&C, banking, telecom, performanţa şi profesionalismul Momobi au fost şi continuă să fie apreciate şi demonstrate prin numeroasele premii pe care agenţia le-a câştigat de-a lungul timpului la evenimentele internaţionale de profil.