Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Momentum Romania si Samsung au facut senzatie si cifre record la Summer Well 2014

Peste 2000 de tineri au răspuns provocării Samsung şi s-au înghesuit să facă salturi spectaculoase la salteaua gigant

Momentum Romania a semnat activarea brandului Samsung – pentru produsele Samsung Galaxy S5 şi Samsung Galaxy Tab S – din cadrul Festivalului Summer Well 2014, unul dintre cele mai populare festivaluri din România, aflat la a 4 a ediţie.

Pentru a impresiona un public numeros – tineri, activi şi pasionaţi de tehnologie – Momentum a dezvoltat şi implementat 8 activări speciale, toate având ca punct de plecare elemente cheie ale celor două produse Samsung: fast auto focus, vivid colors, heartbeat monitoring, waterproof, slim, light as a feather, powersaving.

Cea mai de succes activare a fost însă salteaua gonflabilă gigant, unde peste 2000 de tineri (şi nu numai) s-au înghesuit să sară, uneori formând cozi de peste 150 de metri şi trebuind să aştepte în medie 45 de minute pentru a sări.

Punctul culminant al experienţei l-a reprezentat faptul că fiecărui participant i se făceau poze în timpul saltului, cu ajutorul telefonului Samsung Galaxy S5. 1000 de astfel de poze din cele 2 zile de activări au fost postate pe pagina de facebook Samsung Mobile Romania: https://www.facebook.com/SamsungMobileRomania/photos_stream?tab=photos_albums.

„Samsung Galaxy S5 este atât de rapid încât poate face focus pe un obiect sau o persoană, chiar şi când aceasta este în mişcare – în cazul nostru era vorba de o cădere spectaculasă de la 6 metri înălţime. Activarea de la Summer Well a avut ca obiectiv să sublinieze acest element unic şi inovator al telefonului iar cu ajutorul saltelei, a salturilor si curajului a 2000 de oameni am reuşit se facem acest lucru. Faptul că am atras mii de oameni in fiecare zi ne demonstrează că am reuşit să-i surprindem cu ceva ieşit din comun, dar, cel mai important, este faptul ca am reusit să generăm o întreagă conversaţie în social media pentru că fiecare participant a dorit să-şi posteze „zborul” pe reţelele sociale”, a declarat Andrei Toniuc, Chief Growth Officer Momentum Romania.

De asemenea, toţi cei care au trecut pe la evenimentele speciale Samsung şi au participat la provocări, au intrat direct în cursa pentru câştigarea unui Samsung Galaxy S5 sau o Samsung Galaxy Tab S.

Toate activările au fost filmate cu telefonul Samsung Galaxy S5 iar momentele cheie le puteţi viziona aici:
https://www.youtube.com/watch?v=ZhRBb2Q9AsA

https://www.youtube.com/watch?v=Yf3dCIHNKRY

Echipele Momentum Romania care au contribuit la dezvoltarea campaniei: Chief Growth Officer: Andrei Toniuc, Creative Director: Ionut Moscu, Art Directors: Andrei Margarit si Catalit Garbulet, Copywriter: Ilona Iftode, Account Manager: Dragos Vintu, Senior Account Executive: Alexandra Pescaru, Event Director: Ovidiu Radu, Event Managers: Roxana Preda si Daniel Muntanu, Production Director: Aurelian Aldescu.

Bucuresti, 13.08.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.