Doncafé lansează o nouă campanie de comunicare, dedicată consumatoarelor de cafea instant.
Mergând în casele româncelor consumatoare de cafea instant şi stând de vorbă cu ele, Doncafé a ajuns să cunoască foarte bine femeia modernă. Inspirat de sugestiile venite direct de la consumatori, Doncafé continuă platforma "Momentul tău Doncafé" şi aduce la viaţă o nouă poveste emoţionantă, ce completează portretul femeii moderne, explicând totodată rolul Doncafé în viaţa ei. Campania este semnată de echipa McCann Worldwide.
„Noua campanie construieşte în continuare pe platforma «Momentul tău Doncafe», lansată anul trecut. Diferenţa dintre cele două campanii porneşte din produs: cafeaua instant se prepară mult mai repede şi îţi conferă boost-ul de energie de care ai nevoie în cursul unei zile haotice, când nu ştii ce să faci mai întâi. Discuţiile cu consumatoarele de cafea instant pe care le-am avut ne-au confirmat faptul că “momentul instant” este perceput ca fiind mai scurt decât “momentul cafelei prăjite şi măcinate”, dar este cel puţin la fel de important şi de intens, tocmai pentru că ajută la păstrarea ritmului alert de care e nevoie în zilele noastre. Pe scurt, atunci când ai milioane de lucruri de făcut, ai nevoie şi de un moment pentru tine, prin care te poţi deconecta şi re-conecta. Şi aici intervine Doncafe”, spune Diana Ceauşu, Head of Strategy McCann Erickson.
Dacă în prima execuţie, Doncafé celebra femeia care punea pe primul plan nevoile familiei şi ale prietenilor, noul spot ne vorbeşte despre modul în care femeile fac faţă în primul rând responsabilităţilor carierei, dar şi ale familiei şi casei.
Fie că este vorba de pregătirea pachetului pentru şcoală al copilului, de cursa pentru a ajunge la timp în locurile stabilite, de întâlniri presante la birou sau proiecte ce trebuie finalizate, între toate aceste provocari zilnice, femeile au nevoie de un moment doar pentru ele, un moment de linişte şi introspecţie, în care savurează o ceaşcă de Doncafé Instant şi se re-energizează pentru a face faţă multitudinii de activităţi cotidiene.
Campania se va desfăşura până la finalul lunii septembrie şi include produsele Doncafé Elita Instant, Doncafé Selected Instant, Doncafe Selected Premium, Doncafé Original.
Găsiți aici TVC-ul campaniei.
Informaţii despre campanie:
· Mix-ul campaniei: TV, presa, online, cinema, PR
· Echipa care a participat la conturarea campaniei este formată din regizorul Sebastien Grousset, echipa McCann coordonată de Dana Hogea, Răzvan Mircea – Marketing Director Strauss Romania, Mădălina Mitru – Senior Brand Manager Doncafé, , Andreea Zlate – Research & Planning Manager şi Lucian Nistoroiu – On-line Brand Manager.