MOL România derulează în perioada 11 iulie – 23 octombrie 2011 o nouă promoţie destinată clienţilor săi. Alimentând în benzinăriile MOL pot fi achiziţionate produse Victorinox la preţuri speciale.
Succesul Victorinox a început în 1897 atunci când a fost lansat "“Officer’s Knife”. De-a lungul istoriei de peste 100 de ani, produsele Victorinox continuă să fie renumite pentru calitatea lor, fiecare briceag care iese din producţie trecând printr-un proces manual de verificare. Dacă iniţial au făcut parte din dotarea soldaţilor, în momentul de faţă le putem găsi în echipamentul standard al echipajelor navetelor spaţiale. De asemenea, datorită versatilităţii lor, produsele Victorinox au însoţit expediţiile către Polul Nord, Muntele Everest sau jungla amazoniană. Atât Muzeul de Artă Modernă din New York cât şi Muzeul de Artă Aplicată din Munchen au adăugat din proprie iniţiativă "VICTORINOX Officer’s Knife" în colecţia lor.
Pentru a participa la această campanie promoţională participanţii trebuie să alimenteze cu carburant sau să achiziţioneze produse şi servicii din benzinăriile MOL România. Pentru fiecare achiziţie de produse sau servicii participante la campanie în valoare de 25 de lei la o singură tranzacţie, participantul va primi câte o etichetă promoţională. Colectând 10, 15, 20 sau 25 etichete, în funcţie de numărul necesar pentru produsul ales de către client, pot fi achiziţionate produse Victorinox la un preţ redus cu până la 50% faţă de preţurile recomandate. Autocolantele promoţionale pot fi primite şi folosite în toate benzinăriile MOL din România. În plus, posesorii de carduri de fidelitate MultiBonus pot achiziţiona aceste produse folosind pentru plată punctele acumulate.
"Activând într-un domeniu competitiv, suntem atenţi la schimbările comportamentului consumatorilor noştri, inclusiv cel legat de plecarea în concediu. Recesiunea economică a afectat şi acest aspect al vieţii românilor, care preferă din ce în ce mai mult să îmbine utilul cu plăcutul, pe parcursul unor sejururi scurte. Campania pormoţională din benzinăriile MOL România se centrează pe conceptul de multifuncţionalitate a unor produse a căror calitate a fost dovedită de cei peste 100 de ani de existenţă pe piaţă: Victorinox. Ne aşteptăm ca aceste produse utile în diverse situaţii şi mai ales în deplasare să fie un punct de atracţie important pentru cei care vor să alimenteze din benzinăriile MOL România." a declarat, Kinga Ágnes Daradics, CEO şi Country Retail Manager MOL România.
Campania de derulează de către Grupul MOL la nivel regional, sub sloganul “Fii pregătit de aventură!” fiind dezvoltată de către LOWE Ungaria. În România, implementarea BTL a fost asigurată de agenţia Imagine Tact din Cluj. Promovarea se va face cu preponderenţă pe radio, dar şi pe online, print şi OOH, serviciile de media buying fiind asigurate de OmnicomMediaGroup.