MOL România păstrează tradiția și susține pentru a cincea oară UNTOLD, unul dintre cele mai mari și apreciate festivaluri de muzică din Europa, eveniment care reunește oameni din toate colțurile lumii, pregătiți să scrie o nouă poveste, la Cluj-Napoca, în perioada 9-12 septembrie.
UNTOLD 2021 este o ediție mult așteptată, în cadrul căreia MOL promovează responsabilitatea la volan și în trafic, și pregătește numeroase activări surpriză pentru participanți, cadouri și promoții Fresh Corner, gândite în așa fel încât să sporească bucuria reîntâlnirii după un an de pauză, în contextul pandemiei COVID-19.
MOL România amenajează în cadrul festivalului puncte Fresh Corner, unde vor putea fi savurate produsele vedetă – hot-dog-ul Fresh Corner, hamburger-ul delicios, savuroasa cafea Fresh Corner și smoothie-urile sănătoase. De asemenea, echipa MOL îi așteaptă pe festivalieri în zona dedicată jocurilor pentru promovarea responsabilității, toate beneficiind de un design supradimensionat, participanții urmând să primească vouchere cadou cu care pot obține premii constând în produse Fresh Corner de la punctul principal de vânzare din cadrul festivalului sau din orice stație MOL, până la finalul lunii octombrie.
Pentru toți cei care doresc să aibă o experiență cu adevărat memorabilă și să ajungă la festival cu stil și muzică bună, MOL România pune la dispoziție două mașini, care au ca punct de plecare două dintre stațiile de servicii din Cluj, din cartierele Dorobanților și Observator, destinația finală fiind scena principală UNTOLD. Acest serviciu poate fi accesat din platforma on-line a festivalului în baza unei programări on-line, în cadrul unor intervale orare prestabilite.
Producătorul și artistul Marius Moga devine partenerul surpriză de drum în mașina MOL@UNTOLD 2021 și transformă traseul câștigătorilor într-o experiență inedită, cu muzică bună, distracție și…karaoke!
“Anul acesta, mai mult decât la edițiile precedente, suntem foarte entuziasmați și plini de energia pozitivă a reîntâlnirii cu publicul minunat de la UNTOLD. Pandemia nu s-a încheiat, însă viața trebuie să continue, drept pentru care promovăm un comportament responsabil nu doar la volan, ci și în cadrul festivalului, din punctul de vedere al respectării normelor sanitare în vigoare. MOL rămâne un susținător tradițional al acestui eveniment, iar după un an de pauză a venit momentul să ne bucurăm împreună și să sărbătorim cu responsabilitate”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Manager MOL România.
O nouă ediție de colecție a cardului de loialitate, co-branded MOL & UNTOLD, este încărcat cu magia festivalului și avantaje dedicate și este disponibil în ediție limitată și în limita stocului, în stațiile de servicii MOL din Cluj-Napoca și Florești, la standul principal MOL Fresh Corner din cadrul festivalului și la punctul de informare UNTOLD din Parcul Central “Simion Bărnuțiu”, în perioada 9-12 septembrie.
Și în 2021 MOL susține campaniile Asociației UNTOLD „Romania All Inclusive” și “Fără bariere în distracție”, prima continuând misiunea de Brand Ambasador al Turismului Românesc, iar a doua venind în sprijinul direct al persoanelor cu dizabilități, care vor să se bucure de muzică și atmosfera de festival. Persoanelor cu dizabilități, cărora le va fi facilitat accesul, cât și însoțitorilor lor, le vor fi amenajate locuri speciale în Cluj Arena, scena principală a festivalului.
În plus, cei care decid să vină cu bicicleta la festival vor avea la dispoziție un loc de parcare special amenajat.