MOL România lansează astăzi o nouă promoţie de vară menită să invite la relaxare şi bună dispoziţie. Vedeta campaniei este “bandana”, unul dintre accesoriile momentului, exploatat în mod creativ şi în prezentările de modă internaţionale.
“Ideea campaniei noastre a pornit de la o observaţie simplă – ne petrecem din ce în ce mai mult timp în mişcare, iar traficul a devenit un loc de interacţiune foarte important, care declanşează reacţii şi comportamente dintre cele mai diverse” spune Cristina Osiescu, director de marketing MOL Romania. Sperăm ca bandanele MOL, personalizate cu ochişori expresivi care transmit diverse atitudini, să aducă un plus de amuzament participanţilor la trafic. În plus, am conceput un mecanism instant de recompensare, accesibil unui segment larg de clienţi. Practic, oricine face cumpărături de cel puţin 130 de RON din benzinăriile MOL este câştigător. Avem 600.000 de premii instant şi 62 de premii zilnice pentru clienţii noştri fideli”, a spus Cristina Osiescu, director de marketing MOL România.
Mesajul transmis prin intermediul campaniei este de minimizare a stresului şi a tensiunii acumulate zilnic în trafic, urmărind o interacţiune umană prietenoasă, chiar relaxantă la volan.
“Aglomeraţia din ultimele decenii a pus imaginaţia omului la încercare şi astfel s-au născut diverse metode de comunicare non-verbală, care să ajute la detensionarea relaţiilor dintre participanţii la trafic. Celebrele semnale de avarie în semn de mulţumire şi recunoştinţă sunt un exemplu care funcţionează în orice aglomeraţie urbană contemporană. Stickerele cu diverse mesaje, semnele de începător foarte mari sau chiar plăcuţa cu numele şoferului pusă în parbriz sunt toate rezultatul nevoii de utilizare a umorului în trafic – cea mai sigură metodă de detensionare, în opinia mea!”, spune Georgeta Ghinea, psiholog şi membru fondator al Asociatiei de Psihoterapii Scurte Focalizate pe Solutie.
Bandana MOL este un accesoriu util şi versatil prin multitudinea de culori disponibile şi alternativelor de personalizare. În plus, are utilităţi diverse şi poate fi purtată la mână, la gât, pe cap şi în orice altă variantă, în funcţie de preferinţa personală.
„Bandana a devenit un simbol al libertăţii, al relaxării şi al veseliei, fiind totodată un accesoriu foarte cool, datorită versatilităţii. Ea poate fi purtată pentru a adăuga o pată de culoare unui look conservator sau ca un semn de nonşalanţă şi relaxare totală chiar şi în cazul celor mai nonconformiste persoane.
De la James Dean la Johnny Depp, de la Elisabeth Taylor la Sarah Jessica Parker sau Nicole Richie, cu totii au avut perioade în care şi-au condimentat stilul purtând bandane, accesorizate în cele mai creative moduri”, explică Razvan Sanda, stilist.
Campania va avea suport de media pe TV, radio, outdoor, print şi online precum şi în benzinăriile MOL. Echipa agenţiei Adviser, care s-a ocupat de creaţia şi implementarea campaniei „Lasă-te sedus de premiile MOL” a fost formată din: Carmen Bruma – Director Executiv, Oana Stoica – Account Manager, Mihai Grecea – Creative Director, Robin Simion – Senior Art Director, Aurel Donescu – Senior Copywritter, Alex Nistorescu – DTP, George Purnavel – Production Manager, Dan Goldenblum – IT Project Manager, Ionut Iftime – Designer, Marius Stanciu – Programator.
{mosloadposition user10}