Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MOL Romania si DDB rasplatesc fidelitatea cu o Toyota Yaris

DDB Romania, aparţinând The Group, invită clienţii benzinăriilor MOL să pornească la drum cu sute de premii care le pot face ziua mai frumoasă. Surprizele sunt aduse sub forma punctelor de loialitate prin noua campanie de activare a cardului de loialitate MOL Multibonus. Campania dezvoltată de agenţie sub conceptul „Uneşte punctele” are la bază un mecanism bazat pe acumulare de puncte la fiecare utilizare a cardului Multibonus pentru alimentare din benzinăriile MOL România. Pe parcursul întregului an, punctele se transformă în premii pe care clienţii le pot alege din catalogul anual sau ediţia estivală.

„Oprirea la benzinărie este de multe ori încă un lucru pe care trebuie să îl faci într-o zi, pe lângă multe altele. Tocmai de aceea susţinem 100% iniţiativa MOL România de a transforma acest task într-o experienţă plăcută şi, de ce nu, chiar într-o sesiune de shopping…pe puncte din partea casei. Şi pentru că miza echipei DDB este de a crea interacţiuni memorabile cu brandurile promovate, am dezvoltat o campanie integrată online şi offline. Prin simpla scanare a QR code-ului aflat pe posterele din benzinării, clienţii ajung instant pe landing page-ul promoţiei noastre, acolo unde îi aşteaptă catalogul cu premii şi multe surprize”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.

“MOL este un brand care îşi apreciază clienţii şi tocmai de aceea le răsplăteşte fidelitatea prin punctele aduse de cardul MultiBonus, singurul instrument de loialitate de pe piaţa carburanţilor. Tu aduni punctele, iar noi le transformăm în premii şi, în plus, poţi pleca din benzinărie cu o Toyota Yaris nou-nouţă, dacă eşti marele câştigător al tragerii la sorţi. Echipa DDB a dezvoltat o propunere dinamică pentru a pune în valoare mecanismul programului Multibonus şi avem convingerea că răspunsul clienţilor noştri va fi pe măsură”, a declarat Camelia Ene, Retail Sales & Marketing Manager MOL România.

Mecanismul campaniei este simplu: în perioada 11 martie şi 12 mai 2013, uneşti punctele Multibonus şi poţi câştiga marele premiu, o Toyota Yaris sau zeci de premii, zilnic. La fiecare alimentare cu carburant sau achiziţie de produse din benzinăriile Mol România, primeşti zilnic puncte şi premii, astfel:
– 10 premii zilnice a câte 5000 de puncte
– Pentru alimentarea cu minimum 25 litri de carburant EVO primeşti 6 puncte pe litru
– Pentru alimentarea cu minimum 25 litri de carburant Tempo primeşti 2 puncte pe litru

Campania a fost declinată offline prin machete de presă, postere în benzinării, spot radio, bannere online (pe website-uri cu specific auto, financiar şi monden) şi landing page de campanie.

Bucuresti, 08.04.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.