· Grupul MOL a finalizat trecerea la marca MOL pentru primele 6 benzinării ale rețelei achiziționate în 2015
· Stațiile în care au fost introduse elementele specifice mărcii MOL sunt amplasate în București și în județul Constanța
· Cardurile de carburant MOL și cele de loialitate MultiBonus sunt acceptate în rețeaua extinsă
Grupul MOL a finalizat trecerea la marca MOL pentru primele 6 benzinării ale rețelei achiziționate în 2015, acestea fiind amplasate în București și în județul Constanța. Alte stații sunt aproape de finalizarea introducerii elementelor specifice mărcii MOL.
“Grupul MOL are un obiectiv ambițios: să fie prima alegere pentru clienții și partenerii săi. Astfel, benzinăriile din rețeaua preluată în România sunt deja aprovizionate cu carburanți de calitate produși în rafinăriile Grupului MOL, iar clienții pot folosi cardurile de fidelitate MultiBonus în rețeaua extinsă. MOL a extins oferta de servicii cu valoare adăugată crescută pentru partenerii deținători de carduri de carburant, care beneficiază acum de o acoperire geografică mai întinsă”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.
Grupul MOL a finalizat cu succes achiziția ENI Romania, inclusiv a rețelei de benzinării, pe 2 februarie 2015. Compania a fost redenumită MOL Ro Comerț și va fuziona cu MOL România la o dată ulterioară.
Trecerea la marca MOL în rețeaua preluată este un proces complex, care presupune armonizarea unor sisteme diverse. În aceste stații, cardurile MultiBonus pot fi utilizate pentru a acumula puncte de loialitate, puncte care pot fi cedate online pentru a comanda produse din catalogul MultiBonus. În rețeaua extinsă, partenerii își pot folosi cardurile de carburant MOL Gold, MOL Silver și MOL Green precum și cardurile emise de terțe pãrți: Euroshell, DKV, UTA și E100.