- Prin MOL myISA-RO, clienții pot plasa comenzi, vizualiza detaliile de încărcare a produsului și monitoriza istoricul facturilor.
MOL România a lansat aplicația MOL myISA-RO, versiunea pentru telefonul mobil a platformei online MOL ISA – Internet Sales Application, prin intermediul căreia clienții persoane juridice pot plasa și pot gestiona comenzi pentru toată gama de produse petroliere en gros: carburant, bitum, gaz petrolier lichefiat.
“Platforma MOL ISA este un instrument util şi apreciat de clienţii noștri datorită beneficiilor incontestabile privind rapiditatea și accesibilitatea. Prin lansarea aplicației MOL myISA adăugăm o nouă dimensiune extrem de utilă în lumea în continuă mișcare de astăzi – mobilitatea.
Indiferent că se află la birou, acasă sau în drum spre o întâlnire de business, clienții persoane juridice ai MOL pot plasa rapid comenzi sau pot primi consultanță în timp real, reușind astfel să economisească timp și să-și eficientizeze operațiunile”, a declarat Bela Petrik, Head of Commerce & Logistics MOL România.
Din aplicația MOL myISA-RO, clienții corporate pot plasa comenzi și pot urmări statusul acestora, pot monitoriza datele de încărcare și au acces la istoricul facturilor. Aplicația include de asemenea informații despre MOL, iar mesajele trimise de clienți din aplicație ajung în timp real la un reprezentant al departamentului Comercial.
Comenzile pot fi efectuate 24 de ore din 24, online, rapid şi simplu, iar clienții au acces la toate informaţiile importante într-un singur loc, în timp real, de oriunde s-ar afla.
Clienţii pot descărca aplicaţia pe telefoane cu sisteme Android sau IOS şi o pot accesa imediat cu ajutorul credenţialelor pentru platforma ISA – Internet Sales Application.