- MOL a inaugurat o nouă stație de servicii în localitatea Bragadiru, lângă București
- Stația înglobează un concept inovator – Fresh Corner Drive Thru – care permite clienților să își comande cafeaua preferată sau un hot dog mai repede și mai ușor, rămânând confortabil la bordul autoturismului și economisind timp
- MOL continuă investițiile în extinderea rețelei, dar și în îmbunătățirea portofoliului de produse și servicii, pentru a fi prima alegere a clienților aflați în continuă mișcare
MOL România a inaugurat o nouă stație de servicii în localitatea Bragadiru. Stația înglobează un concept nou – Fresh Corner Drive Thru – care permite clienților aflați în continuă mișcare să comande cafeaua preferată sau un hot dog mai repede și mai ușor, rămânând confortabil la bordul autoturismului și economisind timp.
“De la implementarea sa în stațiile MOL România, în 2015, Fresh Corner s-a bucurat de succes imediat, fiind un concept inovator, care pune accentul pe cafeaua aromată, din boabe prăjite după o rețeță originală si pe gama variată de produse gastro, proaspăt pregătite din ingrediente de înaltă calitate. Ne bucurăm că, cinci ani mai târziu, aducem clienților noștri o nouă facilitate – Fresh Corner Drive THRU.
Acest nou concept vine în întâmpinarea nevoilor în continuă schimbare ale consumatorilor, care vor putea să își comande produsele favorite mai ușor și mai repede. La MOL, punem clienții în centrul tuturor activităților și acțiunilor noastre, iar noul Fresh Corner Drive Thru este un bun exemplu în acest sens”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România.
Stația este dotată cu 2 insule multiprodus – având fiecare câte 4 pistoale de alimentare pentru EVO 95, EVO Diesel, EVO 100 Plus, Evo Diesel Plus – și 2 pistoale cu debit rapid EVO Diesel.
Clienții care vin în noua stație inaugurată la Bragadiru au la dispoziție, pe lângă carburanții de calitate superioară cu formula MOL EVOTECH, și o gamă largă de produse alimentare și nealimentare, produse de îngrijire auto și posibilitatea achitării taxelor de drum pentru România.
Stația de la Bragadiru este cea mai recentă investiție făcută de MOL pe piața locală. MOL România sărbătorește în acest an 25 de ani de la deschiderea primei stații, perioadă în care a investit aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică și modernizarea rețelei de retail și a sistemului logistic, iar suplimentar a achiziționat doi jucători importanți –Shell (2005) și Eni/Agip (2015) – în cadrul unui plan coerent de dezvoltare pe termen lung.
MOL România își deservește astăzi clienții printr-o rețea extinsă de 240 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianți, bitumen și produse petrochimice și un portofoliu extins de produse și servicii dedicate persoanelor fizice și juridice.
Compania se află în acest moment în plin proces de transformare dintr-un retailer de carburanți într-un furnizor de servicii complete pentru clienții aflați în mișcare, în linie cu schimbările în comportamentul consumatorilor și cu strategia de dezvoltare a Grupului MOL, una dintre cele mai puternice și flexibile companii din ECE.