MOL România a lansat prima campanie de imagine după implementarea noului standard vizual în reţeaua sa de bezinării, sub sloganul "Pentru cei ce vor mai mult".
„În prezent 80% din benzinăriile MOL au fost modernizate, proces care va fi încheiat anul acesta. Studiile noastre arată că unul dintre atributele puternice cu care este asociat brandul MOL este calitatea produselor şi serviciilor. Strategia acestei campanii de imagine are în centru promisiunea de brand pe care o respectăm zi de zi în faţa consumatorilor noştri, promisiune care a fost tradusă într-un concept creativ, dar în acelaşi timp aspiraţional” a declarat Adina Ionescu, PR & Brand Builder MOL România.
Campania se derulează pe canalele de acces larg pentru publicul din România: TV, print şi online. Spotul TV propune o asociere între brandul MOL şi o persoană deosebită – un instructor de piloţi de linie. Acesta este un om exigent, care prin profesionalismul său marchează destinul celor din jur. Pentru el "excelenţa nu e o întâmplare, e o alegere", deciziile sale cotidiene bazându-se pe acest principiu. Valorile pilotului se identifică astfel cu cele ale brandului MOL – autodepăşire, profesionalism, responsabilitate, calitate înaltă. Pentru a evidenţia această asociere, spotul este filmat într-una dintre benzinările MOL cele mai cunoscute, situată în Bucureşti, pe Bulevardul Coposu.
Cele 30 de secunde ale spotului au fost filmate pe parcursul a 18 ore, în trei locaţii diferite, cu participarea a 40 de figuranţi şi actori profesionişti. A fost necesară închirierea unei aeronave, a unui simulator de zbor, dar şi închiderea unei benzinării MOL.
"După ce am câştigat licitaţia în 2011, am lucrat la platforma de comunicare pentru benzinăriile MOL. Gândul strategic ne-a dus către o realitate: excelenţa este dorită de mulţi, dar obţinută de puţini. O abordare premium pentru un brand este de a vorbi despre excelenţă într-o manieră veridică, fără clişee comune de advertising. Aşa că prima noastră campanie de imagine pentru benzinăriile MOL se adresează oamenilor care vor mai mult de la viaţă, aceia care sunt dispuşi să facă un extra mile zi de zi. Am ilustrat povestea unui pilot real de aeronave, care se asociază astfel cu valorile brandului”, a declarat Ana-Maria Ivănescu, Group Account Director DDB.
Echipa DDB Bucureşti implicată în proiect este formată din: Corina Bacanu (Creative Director), Valentin Golban (Client Service Director), Cristina Nicşulescu (Strategic Planner), Ana-Maria Ivănescu (Group Account Director), Mihai Gheorghiu (Senior Art Director), Maria Nagy (copywriter). Producţie TV Studio Set, regizor Radu Jude. Producţie Print – Nicolae Cosniceru. Reprezentantul MOL în campanie este Adina Ionescu, PR & Brand Builder MOL România.
Despre MOL
Grupul MOL este una dintre companiile internaţionale importante din Europa Centrală din domeniul petrolului şi gazelor naturale. Grupul MOL derulează operaţiuni în 40 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi statele membre CIS, având peste 31.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul operează 5 rafinării şi 2 unităţi petrochimice în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia. MOL deţine şi o reţea de peste 1600 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est. Reţeaua MOL România are 128 de benzinării.
Despre DDB
DDB București, fondat in 1996, s-a dezvoltat în momentul de față într-un birou central de coordonare pentru Europa Centrala și de Est. DDB București are acces preferențial la resurse de creație, strategie și marketing digital de la cele 200 de birouri DDB din peste 90 de țări în intreaga lume. Prin creativitate și profundă cunoaștere a naturii umane, DDB este aici pentru a oferi soluții integrate oricărei provocări de business.