MOL România lansează platforma online dedicată implicării sociale a companiei. Crearea site-ului www.csr-molromania.ro reprezintă un pas înainte în cunoaşterea tuturor informaţiilor privind platforma CSR a MOL România şi oferă acces sporit către programele sociale desfăşurate de companie împreună cu partenerii săi. Platforma CSR este caracterizată prin dinamism, performanţă şi implicare. “Calitatea MOL România transpare atât în produsele oferite, cât şi în programele de implicare socială pe care le sprijinim; desfăşurăm programe frumoase cu mulţi beneficiari, pe care vrem să le comunicăm publicului larg prin mijloace eficiente şi la îndemână, cum este internetul. Facem astfel un pas înainte şi demonstrăm transparenţă şi în mediul virtual”, declară Eva Csog, PR Coordinator MOL România.
Site-ul este realizat în colaborare cu Agenţia Tact din Cluj şi conţine mai multe secţiuni: prezentarea companiei (date generale despre strategia de sponsorizare a companiei MOL), modalităţi de obţinere a unei sponsorizări, programe în desfăşurare, linkuri utile, contacte, premii obţinute de programele de responsabilitate socială desfăşurate de MOL, comunicarea cu mass media.
MOL desfăşoară programe de responsabilitate socială cu impact naţional, fiind desemnată drept „cea mai generoasă companie” în 2007 de către Forumul Donatorilor din România.
Pe site sunt prezentate pe larg cele mai importante programe de CSR ale MOL România, “Pot ajuta?” şi “Spaţii verzi”. Programul “Spaţii verzi” urmăreşte implicarea comunităţilor în proiecte de înfiinţare, amenajare şi de reabilitare de spaţii verzi publice şi se află la a patra ediţie. “Pot ajuta?” se desfăşoară din 2006 şi sprijină tinerele talente din sport şi artă pentru atingerea performanţei.
Prin intermediul www.csr-molromania.ro, MOL România îşi doreşte să menţină în permanenţă legătura cu beneficiarii programelor sale şi încurajează participarea sporită a membrilor comunităţii la proiectele sociale pe care le desfăşoară.
{mosloadposition user10}