Agenţia de comunicare Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, unul dintre liderii în domeniul consultanţei în comunicare din Europa Centrală şi de Est, a fost aleasă de MOL România, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa locală de retail de carburanţi, pentru a-i gestiona activităţile de comunicare în 2009 şi 2010. Decizia a fost luată în urma unui dificil proces de selecţie, organizat la sfârşitul anului trecut, şi implică un contract de doi ani între cele două companii.
În această perioadă, Mmd va asigura pentru MOL o gamă largă de servicii de PR, incluzând consultanţă strategică pentru managementul reputaţiei corporatiste, relaţii cu presa şi managementul evenimentelor, CSR, comunicare internă, precum şi managementul situaţiilor de criză.
Adina Ionescu, Coordonator de PR pentru MOL România, a declarat: “Pitch-ul de PR organizat de MOL România a fost considerat extrem de dificil de către firmele participante, atât în ceea ce priveşte rigoarea formalităţilor de îndeplinit, specifice Grupului MOL, cât şi luând în considerare aşteptările ridicate legate de calitatea demersului de PR oferit de agenţie. Suntem convinşi că toţi participanţii au depus eforturi deosebite pentru a face propuneri atractive şi originale, bazate pe o analiză amănunţită a activităţii de PR a MOL România, pentru care au fost mobilizate resurse importante. MMD a propus o echipă valoroasă şi a oferit expertiza unei agenţii de dimensiuni regionale, capabile să integreze diferite experienţe în domeniul energiei şi să le aplice realităţilor din România. Pentru orice agenţie, MOL reprezintă un cont care presupune un efort susţinut şi ridicat, un angajament de a fi proactivi, creativi şi permanent informaţi. Avem încredere în cooperarea cu MMD”.
"Suntem încântaţi că vom putea oferi suport în gestionarea reputaţiei companiei MOL pe piaţa din România, fiind convinşi că expertiza noastră, deja dovedită, în acest sector de activitate va contribui la o colaborare eficientă în 2009 şi 2010”, a declarat Jan Simunek, General Manager pentru Mmd România.
MOL Plc este o companie multinaţională independentă, activând în domeniul petrolului şi gazelor, lider în Europa Centrală şi de Est, cu sediul central în Budapesta. Grupul MOL derulează operaţiuni în Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi statele membre CIS, având peste 15.000 de angajati în întraga lume. Potrivit studiului mondial Wood Mackenzie, rafinăriile MOL din Ungaria şi Slovacia sunt cele mai performante din Europa. MOL are peste 1000 benzinării în Europa Centrala şi de Sud-Est. În prezent reţeaua MOL România include 121 de benzinării.
Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants (www.mmdcee.com) este o companie internaţională de consultanţă în comunicare, cu birouri în 19 ţări din Europa Centrală & de Est, Europa de Sud-Est şi Eurasia. Mmd a fost prima agenţie internaţională care a pătruns pe piaţa din România în 1999 şi rămâne una dintre puţinele agenţii complet integrate într-o reţea internaţională. Oferind cele mai bune practici internaţionale, adaptate la piaţa locală, Mmd a înregistrat o creştere semnificativă în ultimii zece ani şi are o echipă puternică, alcătuită din 20 de consultanţi. Printre clienţii săi actuali pe piaţa din România se numără Visa Europe, ING Fond de Pensii, General Electric, GED, Intel, Lenovo, Tenaris, Starbucks, Discovery Networks, Mars, BMS, SCA, easyJet, Euromedic sau Turner Broadcasting.
{mosloadposition user10}