Compania MOL România a fost validată de către Programul Superbrands drept unul dintre brandurile puternice din România, prin reputaţie si notorietate.
“Statutul Superbrand primit de MOL este o confirmare a poziţiei puternice pe care compania o are pe piaţa din România. Suntem mândri să fim un Superbrand in Romania şi ştim că acest lucru s-a datorat în primul rând reputaţiei produselor şi serviciilor de calitate pe care le oferim clienţilor noştri”, a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL România.
Compania are o cotă de piaţă de 14%, fiind al doilea jucător pe piaţa românească de profil în ceea ce priveşte volumul de vânzări retail de carburant. MOL are un portofoliu de produse divers, de la carburanţi de cea mai bună calitate la lubrifianţi şi uleiuri. Compania intenţionează să îşi extindă reţeaua de benzinării, astfel încât tot mai mulţi clienţi să beneficieze de produsele şi serviciile MOL, în cât mai multe oraşe.
MOL România a fost validată Superbrand de către Organizaţia Internaţională Superbrands, autoritate cu statut independent care actioneaza ca arbitru al brandurilor în urma voturilor unui consiliu independent, alcătuit din experţi din diverse domenii. Acesta poartă titulatura de Superbrands Council şi este format pe bază de voluntariat. În România, consiliul Superbrands este format din lideri de opinie, specialişti în marketing şi comunicare, având o profundă cunoaştere a pieţei locale şi a culturii de branding: Adrian Covăcescu, Anca Harasim, Andrei Pleşu, Arina Topârcean, Bianca Bourbon, Constantin Stroe, Cristina Simion, Dan Chişu, Daniel Pană, Doina Levintza, Radu Dop, Dumitru Borţun, John Long, Kurt Strohmayer, Marcela Moss, Mihai Stănescu, Mihail Vârtosu, Mircea Kivu, Narcis Horhoianu, Radu Georgescu, Ştefan Teodorescu, Teodora Migdalovici, Tudor Giurgiu, Valerică Olteanu şi Vladimir Aninoiu.
{mosloadposition user10}