· MOL România a lansat oferta de vară Fresh Summer pentru experienţe culinare destinate sezonului cald
· Clienţii MOL România sunt invitaţi în cele 65 de staţii în care a fost implementat conceptul Fresh Corner unde vor descoperi o ofertă gastronomică atent construită în jurul ideii de alimentaţie sănătoasă
· Salate sau sandvişuri în croissant cu umpluturi precum somon sau brânză de capră pot fi acum achiziţionate din staţiile selecţionate
MOL România a lansat Fresh Summer, ofertă disponibilă în toată rețeaua de stații, prin care clienţii pot avea experienţe culinare speciale, adaptate unui regim de viaţă sănătos.
În 45 dintre cele 65 de staţii MOL în care a fost introdus conceptul Fresh Corner, oferta Fresh Summer include fructe proaspete feliate, salate, sandvişuri în croissant umplute cu somon sau brânză de capră, limonadă, sucuri de fructe proaspăt stoarse, fără adaos de zahăr, sau cafea cu mentă.
În funcţie de staţie, sortimentaţia din oferta Fresh Summer poate varia.
“Vedem cât de importantă a devenit alimentația sănătoasă pentru noi toți, așa că includerea în zona de gastro din stațiile Fresh Corner a unor produse precum salate, sucuri de fructe proaspăt stoarse sau, de ce nu, coaste achiziţionate de la fermele din Satu Mare şi preparate sous-vide, reprezintă pentru noi o abordare cât se poate de naturală. De exemplu, acum tendința în gastronomie este de a folosi mai puțină pâine în sandvișuri, important fiind conținutul. Așa că, pentru oferta Fresh Summer, am înlocuit bagheta de pâine cu un croissant lejer. Rezultatul? Sandviș în croissant umplut cu somon sau cu brânză de capră. Obiectivul nostru este de a pregăti ofertele gastro ținând cont de particularitățile fiecărui anotimp, venind astfel în întâmpinarea unui client tot mai exigent”, a declarat Levente Borvíz, Retail Sales & Marketing Manager MOL România.
Produsele disponibile în cadrul Fresh Corner sunt preparate din ingrediente de calitate pe care compania încearcă să le achiziţioneze, în măsura disponibilităţii, de la producători locali.
Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea. În staţiile selectionate, echipate cu aparate de cafea de tip barista (produsele sunt realizate de un angajat specializat în operarea acestui aparat, faţă de maşinile cu autoservire la care clienţii au acces direct), cele peste 20 de tipuri de cafea sunt disponibile şi în varianta low-fat sau decofeinizată.
Fresh Corner este un proiect lansat de Grupul MOL în urmă cu doi ani, care acordă o mai mare importanţă gastronomiei şi cumpărăturilor pentru acasă. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 65 de staţii din România şi 334 la nivelul Europei Centrale si de Est.
Dincolo de partea gastro din staţiile Fresh Corner, MOL România are 39 de staţii cu spălătorii auto, în 10 unităţi echipamentele fiind complet modernizate.
Totodată, în 27 dintre cele 207 de staţii pe care MOL le are pe plan local, clienţii pot achiziţiona flori, dezvoltarea portofoliului de servicii care vin în completarea activităţii clasice de alimentare cu carburant de calitate fiind o direcţie strategică a companiei pe termen lung.