● MOL România a lansat o campanie promoțională care permite achiziția de produse originale Gerber Bear Grylls și Fiskars, destinate activităților în natură și amenajării grădinii
● Alimentând la MOL, clienții care participă la promoția ce se derulează în perioada 15 iulie – 20 octombrie, beneficiază de o reducere de până la 55% față de prețurile recomandate în benzinării
● Campania promoțională aduce produsele originale Gerber Bear Grylls aproape de utilizatorii pasionați din întreaga țară
MOL România a lansat o campanie pentru perioada vară – toamnă 2013, în cadrul căreia oferă clienților produse dedicate activităților în natură și pentru amenajarea grădinii, la prețuri speciale.
“Din cercetările pe care le-am efectuat în rândul clienților noștri a reieșit cât de ridicate sunt așteptările acestora cu privire la produsele care să fie incluse într-o promoție sezonieră. Ca întotdeauna, le propunem acum o soluție unică pe piață: produse utile, de cea mai bună calitate și care se potrivesc cu destinațiile lor de petrecere a timpului liber. Este pentru prima dată când produsele marca Gerber Bear Grylls sunt disponibile pe întreg teritoriul României, în magazinele rețelei de benzinării MOL. Clienții noștri pot cumpăra produsele incluse în campania promoțională cu o reducere de până la 55% față de prețurile recomandate ”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.
Pentru fiecare achiziție de minimum 25 de lei de carburant sau produse si servicii din magazin, clienții MOL România vor primi câte o etichetă. Etichetele aplicate pe cuponul promoțional pot fi utilizate pentru a obține reduceri de până la 55% la produsele Fiskars si Gerber din promoție. De asemenea, punctele acumulate pe cardul de fidelitate Multibonus pot fi folosite pentru plata produselor, în loc de numerar.
"Suntem prima companie petrolieră din România care recompensează fidelitatea clienților prin intermediul unui program de loialitate: MultiBonus. Astfel, ne rasplatim clienții care ne rămân alături cu oferte unice și avantajoase, care să se ridice la standardele lor înalte", a subliniat Camelia Ene.
"Suntem foarte bucuroși să fim parteneri în derularea acestui proiect. Este pentru prima dată când uneltele de grădină Fiskars și foarfecii din sortimentul Fiskars Menaj, categorii active în piață de mai bine de 10 ani, sunt pezentate alături de produsele outdoor Gerber într-o campanie care prin anvergură, vizibilitate și acoperire teritorială ne permit să ajungem mai aproape de utilizatorii pasionați ", a declarat Mihaela Vidan, Country Sales Manager Fiskars pentru România.
Ținând cont de specificul publicului țintă, mixul de canale media care susține campania promoțională din benzinării include: posturi TV centrale și locale, posturi de radio cu acoperire națională și locală, presă scrisă, publicații online, bloguri, site-uri de nișă și social media. Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat aici: //youtu.be/i0nb-oBK5Ac.
Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări şi aproximativ 30.000 de angajaţi în întreaga lume. Segmentul Upstream cuprinde operațiuni în Orientul Mijlociu, Africa, Asia de Sud și țările membre CSI, compania având peste 75 de ani de experiență în producția de hidrocarburi. În prezent acesta desfășoară activități de explorare în 11 țări și de producție în 7 țări, nivelul producției fiind de peste 118.000 barili echivalent petrol pe zi. Segmentul Downstream al Grupului controlează cinci rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia. Compania deţine, de asemenea, o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, dintre care 138 în România. Grupul operează o reţea de conducte de gaze naturale de înaltă presiune de peste 5.800 km în Ungaria. Grupul MOL activează şi în comercializarea şi distribuţia de gaze naturale la nivel regional. Compania a semnat acorduri de concesiune cu Agentia Naţională pentru Resurse Minerale pentru 3 perimetre din vestul României, dintre care unul a fost ratificat de către toate autoritățile competente.
Despre Fiskars
Fondată în anul 1649, Fiskars este cea mai veche companie din Finlanda și una dintre cele mai vechi din Europa. Fiskars este un important furnizor global de bunuri de consum pentru locuinţă, grădină şi exterior. Grupul are un portofoliu puternic de mărci internaționale respectate printre care se numără Fiskars, Gerber și Iittala. În 2012 Fiskars înregistrează vânzări nete de 748 milioane EURO și are aproximativ 4.100 de angajați în peste 20 de țări. Listată la bursa NASDAQ OMX Helsinki, Fiskars este o corporație multinațională vestită pentru produsele ce respectă cu strictețe standardele finlandeze de calitate și design. Urmând o îndelungată tradiție a inovației uneltelor care reduc efortul și oboseala asociate adesea cu munca în grădină, uneltele de grădină Fiskars, ergonomice și performante, sunt create pentru a face muncile dificile în locul dumneavoastră! Foarfeca cu mânere portocalii este un produs iconic, poate cel mai recunoscut produs Fiskars, revoluționar prin tehnologie și design, inclusă în colecția permanentă de design – Muzeul de Artă Modernă din New York. Toate produsele Fiskars își găsesc locul alături de cei ce îndrăgesc grădinăritul și gătitul, dar și explorarea naturii și activitățile outdoor.