Sau cum definesc strategia & creativitatea succesul în comunicarea pe mobil
Lowe&Partners și Mobile Works, prima agentie de mobile marketing parte a unui grup de comunicare si singura care dispune de propriul laborator de tehnologie, lansează în premieră o platforma de workshop-uri de strategie și creativitate în mobile marketing.
Creativii Lowe&Partners și MobileWorks vor familiariza participanții cu tool-urile necesare pentru a crea campanii de comunicare pe mobil, nu doar eficiente și strategice, dar mai ales creative și memorabile, adaptând astfel strategiile de comunicare la așteptările consumatorilor în anul 2013.
“Tocmai pentru că suntem preocupați să transformăm creativitatea în inovație pentru clienții noștri, ancorăm Lowe&Partners în tot ceea ce înseamnă tendințe actuale ale pieței. Mai mult decât atât, facem pasul înainte și încercăm să estimăm și chiar să creăm noi înșine aceste tendințe, prin integrarea soluțiilor creative de mobile în aproape orice mix de comunicare. Așa s-a născut și ideea acestor traininguri și ne bucurăm să putem pune la aceeași masă ultimele tehnologii și creativitatea”, spune Aura Toma, Managing Director Lowe&Partners.
“Avem oportunitatea să interacționăm cu consumatorii prin intermediul celui mai personal canal de comunicare: telefonul mobil. Mai mult, datorită penetrarii internetului mobil și al smartphone-urilor, creativitatea noastră nu mai este limitată de mesaje text și deja tool-urile din mobile marketing au devenit relevante pentru consumatorii din România. Obiectivul workshop-urilor este să prezentăm aceste tool-uri și strategii și modul în care ele pot fi folosite pentru a găsi soluții de comunicare creative și eficiente”, spune Alex Putineanu, Managing Director Mobile Works.
Sesiunile MobileWorkSHOP se adresează companiilor din toate industriile, pentru început FMCG, retail și bancar și se vor desfășura lunar, la sediul celor doua agentii.
Lansată pe piaţă în februarie anul trecut, Mobile Works are în portofoliu clienţi precum Altex, Austrian Airlines, Bayer, Beck’s, Bergenbier SA, Crucea Roşie, Farmaciile Dona, kika, Orange, Praktiker, Stella Artois, Staropramen, Stillago și Unilever.
Despre Mobile Works
Înfiinţată în 2012, Mobile Works este o agenţie specializată în crearea de campanii inovatoare pe telefonul mobil. Agenţia asigură servicii de strategie, planificare, creaţie si implemenare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil utilizând serviciile de comunicare ale operatorilor de telefonie mobilă, internetul mobil şi aplicaţii pentru smartphone. Printre tehnologiile folosite se găsesc : Augmented Reality, coduri QR, bluetooth, IVR, SMS si MMS.
Mobile Works este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Lowe&Partners, Initiative, BPN, GolinHarris, HyperActive şi Medic One