Peste 39% creştere medie în primul trimestru
Vânzările Mobexpert, la nivel regional, au înregistrat în primul trimestru al anului 2007 o creştere medie de 39%, faţă de perioada similară a anului trecut. Pe segmentul de mobilier de casă şi decoraţiuni vânzările au crescut cu 38% iar pe segmentul de mobilier de birou cu peste 40%. Rezultatele obţinute depăşesc valorile anterior prognozate de companie pentru această perioadă.
În ansamblul trimestrului, luna martie a reprezentat o lună record, creşterile înregistrate atingând 50%.
Volumul cel mai mare de vânzări (80% din total) a fost înregistrat de mobilierul şi decoraţiunile în stil contemporan. De asemenea, liniile noi, introduse în 2006 şi la începutul lui 2007, au fost bine primite de clienţi, reprezentând aproximativ 50% din volumul total.
Toate magazinele din reţeaua Mobexpert au realizat vânzări peste aşteptări în primul trimestru 2007, depăşind prognozele iniţiale cu procente situate în marja de 10-15%. În acest context, s-au remarcat magazinul de la Braşov care a înregistrat o creştere record de 50% faţă de perioada similară din anul trecut şi Galeria Mobexpert Băneasa, care a înregistrat, doar la nivelul lunii martie, vânzări la acelaşi nivel cu cele din luna decembrie, perioada sărbătorilor de iarnă fiind consacrată drept una cu vânzări maxime.
Dinamica accentuată a vânzărilor de mobilier este corelată cu dezvoltarea sectorului imobiliar autohton, cu o creştere a veniturilor populaţiei şi, totodată, cu definirea tot mai clară a clasei de mijloc la nivel regional. De asemenea, un alt factor favorizant a fost reducerea taxelor vamale pentru produsele importate din afara spaţiului UE, pe care Mobexpert a optat, încă din luna ianuarie, s-o ofere clienţilor săi. Sărbătorile de Paşte şi tradiţia înnoirii, valabilă în întreaga regiune, pot fi de asemenea unul dintre argumentele creşterii, în mod special pentru segmentul de decoraţiuni.
Prognozele iniţiale estimau o creştere medie a pieţei, la nivel anual, de 10%.
“ Rezultatele înregistrate pot fi semnul unei creşteri mai accentuate a pieţei dar încă nu avem toate datele pentru a modifica în sens crescător prognoza pentru întregul an”- a declarat Dan Şucu, preşedintele Grupului Mobexpert. ”Privim această creştere ca pe un semnal bun. Analizele realizate confirmă faptul că oferta noastră corespunde exigenţelor clienţilor noştri, atât în privinţa stilurilor propuse cât şi în ceea ce priveşte experienţa de cumpărare şi serviciile asociate. Vom continua această linie de monitorizare permanentă a preferinţelor clienţilor şi tendinţelor pentru a fi siguri că expresia stilurilor de viaţă corespunde aşteptărilor”, a adăugat Dan Şucu.
Exporturile către pieţele occidentale s-au păstrat la nivelul celor înregistrate în primul trimestru din anul trecut şi se estimează că trendul se va menţine constant în următoarea perioadă.
Strategia de dezvoltare a Grupului Mobexpert are în vedere consolidarea la nivel regional a brandului Mobexpert ca marcă dedicată stilului de viaţă.
Clientul Mobexpert optează pentru serviciile asociate şi apreciază experienţa de cumpărare în magazinele reţelei
Clientul Mobexpert optează pentru serviciile asociate şi apreciază experienţa de cumparare în magazinele reţelei
Analiza vânzărilor a arătat preferinţa clienţilor Mobexpert pentru serviciile asociate propuse de companie, acestea incluzând transport, montaj şi garanţie. Astfel, peste 80% din cumpărători preferă ca mobila pe care au achiziţionat-o să le fie livrată acasă, gata montată, de către echipele Mobexpert.
Un loc important în preferinţele clienţilor îl ocupă experienţa de cumpărare oferită în magazinele Mobexpert. Sugestiile de amenajare pentru diversele elemente – mobilier, decoraţiuni diverse – sunt considerate ca fiind foarte utile. Cei care au decis să cumpere au apreciat designul, calitatea şi funcţionalitatea mobilierului, gama cromatică diversă precum şi faptul că au posibilitatea comparării diferitelor forme de amenajare a spaţiului. Libertatea de mişcare, posibilitatea testării pieselor şi sfatul consilierilor punctează, de asemenea, în lista de preferinţe.
Pentru 2007, 30% de referinţe complet noi
Pentru 2007, 30% de referinţe complet noi
Noile colecţii pregătite de Mobexpert pentru 2007 combină noutatea absolută cu elementele care se află în topul preferinţelor clienţilor. Anul acesta, peste 30% referinţele propuse de Mobexpert vor fi înlocuite cu produse noi, inovative, aflate în tendinţele internaţionale.
Colecţia de canapele: linii simple, stofe preţioase
Colecţia de canapele, lansată în aprilie, propune 23 de modele noi, pe toate zonele de stil, dintre care 65% pe segmentul piele şi 35% pe segmentul de stofe preţioase şi stofă combinată cu piele. Fiecare familie de canapele este, de asemenea, gândită în combinaţie cu diferitele stiluri de mobilier propuse, astfel încât armonizarea să fie uşor de realizat.
Noutatea acestei colecţii este reprezentată de accentul pus pe canapelele îmbrăcate în stofe preţioase. Ca material, predomină lâna, majoritatea acestor stofe fiind importate din Europa. Gama cromatică predominantă este constituită din culori deschise cum ar fi bejul sau griul, existând însă şi variante mai ostentative cum ar fi roşul sau negrul.
Deoarece pielea continuă să domine în preferinţele clienţilor în materie de canapele, colecţia aduce elemente de noutate şi pe acest segment. Cromatic, noile modele răspund tendinţelor internaţionale: culori deschise cum ar fi bejul, ivoriul sau chiar albul.
În ceea ce priveşte forma, noua colecţie este caracterizată de linia simplă şi elegantă. Astfel, canapelele sunt mai uşor de integrat în ansambluri şi răspund cerinţei vieţii moderne de a fi o combinaţie între pragmatism şi stil.
85 % din canapelele care compun noua colecţie sunt produse în fabricile Mobexpert din România. Compania reuşeşte astfel să păstreze un control riguros al costurilor şi să propună clienţilor preţuri corecte. Mobexpert investeşte anual peste 2 milioane de Euro în tehnologie şi design având în prezent capacitatea să propună o varietate mare de piese de mobilier, realizate la cele mai înalte standarde tehnologice, cu un design care răspunde tendinţelor pieţei şi celor internaţionale. Doar pe zona canapelelor de piele există în producţie peste 20 de modele în culori şi calităţi diferite de piele.
{mosloadposition user10}