În urma fuziunii va rezulta a 3-a cea mai mare companie independentă de PR din lume
Mmd, cea mai mare agenţie full-service de public affairs şi public relations din Europa Centrală şi de Est, Europa de Sud-Est şi Eurasia, va fuziona cu Grayling şi Trimedia International, companii internaţionale de consultanţă în comunicare, pentru a crea un nou lider global în industria de profil.
Fiecare dintre cele trei companii implicate în fuziune este deja o subsidiară deţinută în proprietate deplină de compania-mamă, Huntsworth Plc, cotată la bursa londoneză (www.huntsworth.com / LSE: HNT). Companiile implicate în această triplă fuziune sunt:
· Mmd – cea mai mare companie de consultanţă în comunicare din Europa Centrală şi de Est şi CSI, având 20 de birouri în 19 ţări din regiune
· Grayling – compania de comunicare integrată, cu o puternică experienţă pe segmentul de public affairs în Londra şi Bruxelles, precum şi în domeniul investor relations (comunicare cu investitorii) pe pieţele din America de Nord şi zona Asia-Pacific, inclusiv China.
· Trimedia International – reţeaua vest-europeană de PR prezentă în 11 ţări, inclusiv Marea Britanie – unde este una dintre cele mai mari firme independente de PR, dar şi în Germania-Austria-Elveţia – unde acest brand şi-a câştigat deja o vechime de 25 de ani.
Noua companie se va situa pe locul al treilea în topul celor mai mari firme independente de PR (care nu fac parte dintr-o agenţie de publicitate). Aceasta va avea venituri cumulate de 80 milioane de Euro şi 830 de angajaţi. Va opera 44 de birouri în întreaga lume şi va reprezenta 44% din veniturile globale ale Huntsworth Plc.
Această nouă companie globală de PR full-service va folosi numele Grayling, brand care are deja o amprentă internaţională puternică, pe trei continente. Mmd va prelua numele de Grayling în ianuarie 2010, până atunci continuând să îşi desfăşoare activitatea sub denumirea din prezent. Michael Murphy, Chief Executive al Trimedia International, va deveni CEO al acestei companii globale rezultate în urma fuziunii.
Jan Simunek, Director Regional pentru zona Europei Centrale şi de Est al Mmd, a declarat: “Am clădit brand-ul Mmd în ultimii ani într-un mod care mă face să fiu mândru de ceea ce am realizat împreună. Această fuziune ne permite acum să oferim soluţii de investor relations, public affairs şi public relations la nivel global pentru companiile puternice din regiunea noastră. Mai important este că vom putea face toate acestea sub un brand unic. Astfel, clienţii şi angajaţii noştri se vor bucura în egală măsură de oportunităţi fantastice, iar în ţările unde am operat şi până acum se pot baza pe puternica noastră prezenţă locală, combinată cu o acoperire la nivel global.”
Chris Dobson, CEO al Mmd, a declarat: “Această fuziune ne asigură o acoperire demnă de invidiat în 11 ţări din Europa de Vest. În plus, prin fuziunea cu Grayling, am dobândit şi o expertiză bogată în domeniul afacerilor publice în Bruxelles şi Londra, dar şi echipe foarte puternice specializate pe relaţiile cu investitorii în America de Nord şi zona Asia-Pacific, inclusiv China – fiecare având acelaşi, aceeaşi cultură şi aceeaşi echipă de management.
Mmd este de multă vreme un lider incontestabil în regiune iar această fuziune aduce dezvoltarea noastră la un nivel global, pentru a le oferi clienţilor cele mai bune soluţii în comunicare.”
{mosloadposition user10}