Look Hot Everyday
Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, una dintre cele mai importante agenţii de comunicare din Europa Centrală şi de Est, a fost desemnată de către Philips Domestic Appliances and Personal Care CEE să administreze campania de comunicare Philips Look Hot Everyday în România şi în alte opt ţări europene. Philips, unul dintre jucătorii-cheie pe segmentul de piaţă al electrocasnicelor, ale cărui produse de calitate superioară sunt bine cunoscute pentru beneficiile oferite consumatorilor, a decis, în 2007, să-şi consolideze relaţia cu industria strălucitoare a modei. Scopul noii sale campanii, Look Hot Everyday, este acela de a asocia marca şi produsele Philips cu lumea modei. Compania s-a alăturat deja unor evenimente precum Săptămâna Modei de la Londra şi de la Milano, şi a început să ofere suport direct industriei modei din Europa Centrală şi de Est.
În cadrul acestei noi colaborări, Mmd va susţine campania de comunicare Look Hot Everyday în următoarele nouă ţări: România, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania şi Slovacia. Campania îşi propune să creeze în rândul publicurilor-ţintă o asociere pozitivă a brandului cu lumea modei, să consolideze poziţionarea brandului Philips ca lider de piaţă la nivel global şi să genereze o legătură emoţională între brand şi consumatori.
“Philips este un brand extraordinar, recunoscut la nivel internaţional, şi suntem mândri să contribuim la implementarea campaniei Look Hot Everyday în Europa Centrală şi de Est. Suntem convinşi că acesta reprezintă începutul unui parteneriat de succes la nivel regional,“ a declarat Ian Herbison, Director Regional al Mmd pentru Europa Centrală şi de Est.
{mosloadposition user10}