Specialiștii de marketing și HR sunt invitați să participe la cea de-a doua ediție a MK 4 IT (Marketing for IT), singura conferință de marketing dedicată companiilor din sectorul IT din România.
Evenimentul va avea loc în data de 23 februarie 2017 la Impact Hub Cluj-Napoca și va fi organizat pe tema “Employer Branding & Product Marketing: Arts You Can Master”. În cadrul lui participanții vor afla direct de la liderii din marketingul și HR-ul românesc și internațional care sunt trendurile, tehnicile și instrumentele de marketing și HR care pot fi folosite pentru promovarea brandurilor de companie și a produselor IT.
Informațiile vor fi prezentate de o serie de profesioniști cu experiență pe partea de employer branding și product marketing, printre care se numără Antonia Onaca, fondatoarea platformei Engager, Sorina Bradea, cofondatoarea RoMarketing, Anca Bundaru, Senior Product Marketing Manager Bitdefender, Dan Ionuț Tănăsescu, Digital Marketing Manager – East Europe, Russia & CIS Ubisoft, Marius Pop, Marketing & Product Manager Talent Bestjobs, și Laura Chiculiță, Chief Marketing Officer eJobs România.
În perioada imediat următoare urmează să fie anunțată o nouă serie de speakeri, organizatorii conferinței ținând să precizeze că vor exista niște invitați surpriză pe partea de Employer Branding.
“Piața locală de IT este din ce în ce mai competitivă, iar marketerii sunt nevoiți să caute soluții creative pentru a se diferenția de concurență, în timp ce specialiștii HR trebuie să găsească constant metode de a-și fideliza angajații. Conferința noastră dorește să “echipeze” marketerii și HR-ii care lucrează în IT cu instrumentele necesare pentru a-și eficientiza munca”, a precizat Victor Gavronschi, CEO-ul agenției de marketing Loopaa, organizatorul evenimentului.
Conferința va cuprinde două paneluri, unul axat pe provocările și oportunitățile oferite de employer branding, iar celălalt pe cele mai bune strategii de product marketing. De asemenea, va exista un discurs în care vor fi dezbătute care sunt modalitățile prin care se pot atrage și reține angajații performanți.
Cea de-a doua ediție aduce și o secțiune nouă, de workshopuri, în cadrul cărora participanții vor putea pune în practică, sub supervizarea speakerilor invitați, informațiile proaspăt culese.
Biletele de acces la eveniment costă 59 euro + TVA în sistem Early Bird (până în data de 31 ianuarie 2017) și 79 euro +TVA la tarif normal. Ele pot fi achiziționate de pe site-ul evenimentului, www.mk4it.loopaa.ro.
Conferința MK 4IT este organizată de agenția de marketing Loopaa din Cluj-Napoca, o agenție de creație interactivă, care pune accentul pe dezvoltarea de planuri și strategii de marketing și care combină ultimele noutăți din domeniu cu cele mai recent apărute soluții tehnologice pentru a livra servicii de înaltă calitate.