MIZAR, brand românesc de îmbrăcăminte pentru femei, estimează pentru finalul anului 2022 o creștere a vânzărilor totale de 40% față de anul anterior, în magazinele fizice, cât și online, pe site-ul mizar.ro. Cu o cifră de afaceri estimată la aproximativ 40 milioane de lei pentru 2023, MIZAR demonstrează dovada maturității brand-ului pe piață, orientarea către îmbunătățirea și diversificarea colecțiilor an de an și adoptarea unor strategii de marketing centrate pe client.
MIZAR are un model de business omnichannel, prin care oferă o experiență de shopping unică și personalizată și țintește, pentru 2023, menținerea ritmului accelerat de creștere, cu accent pe sporirea notorietății brand-ului în piață și consolidarea profitabilității.
“Clienții site-ului mizar.ro au plasat, în 2022, cu 25% mai multe comenzi față de anul anterior, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 299 lei, în vreme ce – în rețeaua magazinelor fizice – valoarea medie a coșului a atins 390 lei”, a declarat Dan Lupu, General Manager MIZAR.
Centrat pe a găsi echilibrul ideal între tendințele modei și nevoile cumpărătoarelor, MIZAR se adaptează permanent preferințelor locale și intenționează să își extindă gama de produse din colecțiile proprii, dar și să continue procesul de inovație în locațiile sale.
“Strategia MIZAR, în perioada următoare, este concentrată pe extinderea rețelei de retail în toate orașele importante din România, astfel încât, la finalul anului 2023, aceasta să ajungă la 20 de magazine. Un alt aspect important al strategiei de business în anii următori este dat de diversificarea colecțiilor actuale, ce conțin, în prezent, peste 1.000 de modele”, a mai adăugat Dan Lupu.
MIZAR se pregătește pentru cea mai intensă perioadă din an din punct de vedere a vânzărilor, Black Friday și Sărbătorile de Iarnă. Astfel, în perioada 11-13 noiembrie, pasionatele de modă sunt așteptate pe mizar.ro cu reduceri de până la 50% la colecțiile actuale.