Nespresso începe anul într-o notă misterioasă cu noua campanie care îi aduce în prim-plan pe George Clooney, în rolul detectivului George, și noua prezență feminină care se alătură brandului, Eva Longoria, în rolul unui maestru bucătar.
Colaborarea cu celebrul actor continuă și în 2025 printr-o reclamă TV care evidențiază cafelele excepționale Nespresso, prezentate ca adevărate comori datorită gustului memorabil.
Ca parteneră de scenă în acest proiect, ambasadorul global al brandului o va avea pe Eva Longoria, actriță de renume internațional, cunoscută pentru rolurile emblematice din televiziune. Alături de cele două staruri consacrate apar Camille Cottin și Kim Go Eun într-o poveste jucăușă de tip „whodunit”, desfășurată într-un decor elegant.
Campania oferă o privire de ansamblu în universul Nespresso, unde fiecare ceașcă de cafea este un pretext pentru o călătorie plină de intrigă și arome de neuitat. Firul narativ al reclamei redă suspansul poveștilor cu detectivi, însă aduce și o notă de amuzament grație prestației de neegalat a lui George Clooney și Evei Longoria.
Aventura nu ar fi fost completă fără prezența lui Camille Cottin și Kim Go Eun care contribuie cu rafinament și autenticitate, amplificând farmecul și dinamismul întregii povești. Acțiunea are loc într-un tren fictiv de lux și urmărește aventura detectivului George care încearcă să descopere suspecții dispariției capsulelor Nespresso. Prin răsturnări de situație hilare, campania invită publicul să rezolve misterul alături de George, îmbinând umorul și eleganța, trăsături definitorii ale brandului.
Surprins în culise, în timpul filmărilor, George Clooney a declarat că „Filmările cu Nespresso sunt întotdeauna o plăcere, iar această campanie a fost incredibil de distractivă datorită scenariului și distribuției. A fost primul proiect în care am lucrat alături de draga mea prietenă, Eva, care a format un duo culinar perfect cu Kim. Ambele au adus o energie vibrantă pe platou și au lucrat excelent împreună. De asemenea, a fost minunat să mă revădcu Camille, care aduce întotdeauna o notă“ de rafinament, fiind perfectă pentru acest rol”.
“Campaniile Nespresso sunt întotdeauna emblematice datorită distribuției, iar acum sunt încântată să fac parte din această familie. Experiența filmărilor a fost extrem de plăcută datorită scenariului amuzant și a conexiunii pe care am avut-o cu toți colegii. Îl cunosc pe George de mult timp, dar aceasta a fost prima dată când am lucrat împreună într-un proiect și a fost o adevărată plăcere să fiu pe platou alături de el, Kim și Camille” a adăugat Eva Longoria, încântată de noua colaborare.
Campania are premiera globală astăzi, pe 15 ianuarie, și promite să captiveze publicul, reunind iubitorii de cafea și pasionații de film. Misterul va fi dezvăluit tuturor pasionaților de cafea în mediul online, pe rețelele sociale și în boutique-uri pe tot parcursul anului.
GUSTUL MEMORABIL NESPRESSO
De la espresso la cafelele funcționale sau rețetele de cafea cu gheață, Nespresso le oferă clienților experiențe gustative incomparabile în orice moment. Fie că folosesc sistemele Original sau Vertuo, cafelele Nespresso conțin unele dintre cele mai fine boabe de Arabica și Robusta, oferind o aromă intensă, fină și complexă, de o calitate superioară și un gust de neuitat.
Pentru mai multe informații despre Nespresso, vizitați www.nespresso.ro.