Începând din luna august, departamentul de Client Service al Rusu+Borțun este condus de Miruna Macsoda, care s-a alăturat agenției în primul trimestru al anului, inițial în poziția de Account Director și Strategic Planner. Din poziția de Client Service Director, implicarea Mirunei este una cu miză majoră în agenție, dincolo de rolul de coordonare a departamentului de Client Service – componenta de strategie va fi integrată în toate proiectele încă din primul moment, pentru ca fiecare brief de proiect stabilit sau proactiv să beneficieze de expertiza ei.
“Nevoie de oameni capabili, perseverenți și cu zvâcul potrivit există mereu, însă nu întotdeauna suntem în poziția să îi recunoaștem în momentul potrivit și să îi integrăm într-un sistem care e deja up& running. Întâlnirea cu Miruna a venit în momentul potrivit, acest lucru a fost vizibil încă din primele zile de colaborare și a fost dovedit încontinuu din acel punct încoace, prin rezultate de creștere a competenței și coeziunii echipei de CS, prin proiecte noi și clienți câștigați și printr-un sentiment de bine cu care este înconjurat totul. Rolul Mirunei se completează de minune cu cel al lui Bob, ei doi venind să consolideze și să ducă mai departe efortul și rezultatele agenției din ultimii ani – formula în care activăm în acest moment este foarte puternică și mă bucur că suntem așa norocoși.”, a declarat Adriana Lungu, Director Executiv Rusu+Borțun.
Miruna are background de marketing într-un business de consultanță și în agențiile Mercury360, FCB Bucharest și DDB Bucharest, în cadrul cărora a avut pe rând responsabilități de client service și strategic planning, coordonând proiecte naționale și regionale pentru clienți din diferite industrii, câștigând volume noi de business de la clienți deja contractați, clienți noi sau premii pentru campaniile realizate, dar și construind echipe puternice în cadrul acestui proces.
“Lucrurile s-au întâmplat natural de când am venit aici și simt că am găsit un loc care mi se potrivește. Mă simt norocoasă că am ocazia să lucrez numai cu oameni deștepți și că am partener de echipă un director de creație talentat, cu care sunt pe aceeași lungime de undă. Rusu+Borțun e o agenție specială și la fel sunt și clienții ei. Așa că mi-am propus să-mi păstrez zvâcul cât mai mult timp de acum înainte ca să ajut ca lucrurile să fie într-o evoluție continuă și sănătoasă. Avem deja 5 clienți noi, majoritatea multi-brand, de când lucrăm împreună, așa că începutul este foarte bun.”, a declarat Miruna Macsoda, Client Service Director & Strategic Planner Rusu+Borțun.
Rusu+Borțun este prezentă pe piață din 2008 și are următorul portofoliu de clienți: NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Ploiești Shopping City, Shopping City Sibiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Shopping City Galați, Vulcan Value Centre, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Târgu JiuSeverin Shopping Center, Aurora Shopping Mall), Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Țiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărturești, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.