Pentru repoziționarea bazei de mâncăruri Mirodenia de la Fuchs Condimente, Tribal Worldwide România a lansat o provocare online în care consumatorii fac cunoștință cu Miruna, protagonista unui microsite video interactiv, care nu se mai poate opri din gătit din cauza ingredientului său minune, Mirodenia.
„Mirodenia este prima bază pentru mâncăruri 100% naturală dedicată femeii moderne. Având un nou ambalaj, mult mai dinamic și modern, ne-am dorit să avem o campanie de comunicare adaptată mediului online și mai ales relevantă pentru acest target. Obiectivul principal este crearea comunității Mirodenia pe Facebook, o platformă în care femeia modernă poate găsi sfaturile de care are nevoie, fără a neglija alte pasiuni, cariera sau familia. Mirodenia își dorește să fie ajutorul oricărei femei, si mai ales accesoriul culinar ideal în bucatarie chiar și în timpul puțin rămas între job, viață socială și familie.” a explicat Uwe Jens Karl, Director General Fuchs Condimente.
Elementul diferențiator al campaniei consta în microsite-ul interactiv “Oprește-o pe Miruna” care oferă consumatorului o experiență digitală cu personajul principal, unde userii vor descoperi modalități inedite de a interacționa cu Miruna. Fie că îi furi ingredientele, îi stingi lumina sau îi trimiți mesaje, încercarea de a o opri pe Miruna din gătit te binedispune la fiecare pas și, mai mult, îți poate aduce premii superbe. Personajul ușor exagerat este creat special pentru a demonstra tuturor cât de simplu este să gătești bine, chiar și fără cursuri sofisticate sau cărți de bucate greu de înțeles.
”Brief-ul a fost pentru noi unul cât se poate de provocator din punct de vedere creativ. Am înteles, însă, de la bun început că targetul acestui produs este diferit de targetul categoriei. Nu vorbim cu super-gospodinele, ci cu un target ocupat, modern, care nu are neapărat nevoie de un șorț de bucătărie atârnat de ușă, ci de o experiență specială în zona în care targetul Mirodenia este cel mai activ – în online și social media.
Astfel s-a născut Miruna și întreaga idee. Vrem să tratăm gastronomia cu umor, să arătăm că poți încerca ceva nou în bucătărie cu puțină inspirație, cu Mirodenia și cu un joc interactiv în care vei fi constant surprinsă și de care nu te poți plictisi prea ușor.” a declarat Bogdan Zavera, Digital Creative Director Tribal Worldwide România.
Campania a început cu un video de teasing în care soțul Mirunei o descoperă pe aceasta printre cratițe și continuă cu o serie de bannere interactive și o componentă puternică de display.
Campania este on-going și poate fi accesată pe pagina de Facebook Mirodenia (https://www.facebook.com/Mirodenia).
Despre Fuchs
Fuchs este cel mai mare furnizor de condimente din Europa și al doilea din lume, expert de la cultivare până la ambalare. Beneficiind de o fabrică nouă și modernă în România și de materii prime atent selectate de la cultură până la produsul final, FUCHS oferă produse de o înaltă calitate, asigurând un raport preț – calitate optim.