Frumoasa prezentatoare a reality-showului “Mireasă pentru fiul meu”, Mirela Boureanu Vaida se află în negocieri intense cu soţul său pentru achiziţionarea unei maşini de familie. Deşi părerile sunt împărţite cu privire la maşina perfectă, destinaţia ei este însă certă: la vară, cei doi şi-au propus să facă un tur al Europei fără a avea un plan bine definit, ghidându-se doar după o hartă şi după preferinţele spontane.
Mirela Boureanu Vaida este în căutarea maşinii perfecte de familie! Deşi are o imagine asupra noului automobil, frumoasa prezentatoare încă negociază cu soţul său. Culoarea este unul dintre subiectele de discuţie, Mirela dorindu-şi un roşu sau albastru electric, iar soţul său optând pentru negru fumuriu. Deşi nu au ajuns la un conses şi maşina perfectă încă îşi aşteaptă proprietarii, frumoasa prezentatoare speră ca până la vară să poată avea automobilul la care a vistat, pentru a face un tur al Europei, fără destinaţie precisă, alături de soţul său.
Mirela Boureanu Vaida prezintă la Antena 1 reality-showul “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune difuzată de luni până vineri în două intervale orare, de la 10:50 şi de la ora 14:00, urmând ca sâmbătă, telespectatorii să revadă concurenţii lor preferaţi şi în cadrul ediţiilor de gală, difuzate de la ora 14:00 şi de la ora 17:00. Încă din primele zile de difuzare, reality-showul a reuşit să aducă în casele românilor emoţie, suspans şi momente inedite, iar telespectatorii au rămas în faţa micilor ecrane, fapt confirmat şi de cifrele de audienţă.
Ieri, 10 noiembrie, “Mireasă pentru fiul meu” s-a situat pe primul loc în clasamentul audienţelor, pe ambele intervale orare de difuzare.
La nivelul target-ului 15-54 urban, emisiunea a fost leader de piaţă în slotul 10.47 – 11.05, cu un rating de 1.5 % şi o cotă de piaţă de 15.4 %. Pe locul doi, s-a clasat postul Realitatea TV cu 0.7 % rating şi 7.5 % share, urmat de Pro TV care a înregistrat 0.7 procente rating şi 7.2 % cotă de piaţă.
“Mireasă pentru fiul meu” a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13.59 – 16.00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.7 % şi 14.5 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 1.1 % rating şi 9 % cotă de piaţă. Pe locul trei s-a situat Kanal D cu 0.8 procente rating şi 7 % share.
Sursa:GfK Romania S.R.L. |
||
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
||
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1 |
||
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban |
||
Perioada 10 noiembrie 2011 |
||