De la începutul anului, aproape 8 milioane de utilizatori unici au văzut conţinutul paginii Mireasă pentru fiul meu!
Un constant ocupant al poziţiei de lider de piaţă, Mireasă pentru fiul meu se bucură din plin de aprecierea publicului şi în celebra reţea de socializare Facebook. Extrem de activi şi mereu pregătiţi de reacţie, telespectatorii sunt zi de zi aproape de îndrăgitul reality-show, dorind să interacţioneze şi să-şi expună părerile despre evenimentele din casa Mireasă pentru fiul meu. Numărul telespectatorilor care au văzut postările de pe pagina de Facebook, au interacţionat sau au vorbit zilnic despre pagina Mireasă pentru fiul meu este cu adevărat impresionant. Astfel, de la începutul anului, numărul total de utilizatori unici care au văzut orice postare/conţinut asociat cu pagina de Facebook Mireasă pentru fiul meu este de aproape 8 milioane! În topul celor mai populare postări, pe primul loc se clasează un material video cu Andrada, locul doi aparţine cuplului Alexandra Dragoş, iar cea de-a treia poziţie revine tot Alexandrei cu un alt material video.
Audienţele crescute înregistrate de reality-showul Mireasă pentru fiul meu se reflectă zi de zi şi în interesul şi activitatea intensă a telespectatorilor la nivelul reţelei de socializare Facebook. Foarte implicaţi, telespectatorii nu pierd din vedere nicio postare faţă de care să nu aibă în mediul online cel puţin o reacţie, fie că e vorba de like, comment sau share. Până la această oră, 76.985 de fani au dat “Like” paginii de Facebook Mireasă pentru fiul meu, o comunitate foarte mare, mereu în creştere şi mai ales extraordinar de activă.
În intervalul 1 ianuarie – 28 iunie, un număr total de 903.730 utilizatori unici au interacţionat zilnic cu pagina de Facebook Mireasă pentru fiul meu, fie printr-un simplu click sau o altă interacţiune cu pagina, media pe zi fiind de 5077 utilizatori unici. Tot de la începutul anului, un număr total de 7.769.660 utilizatori unici au văzut orice postare/conţinut asociat cu pagina de Facebook Mireasă pentru fiul meu. Iată un top cu cele mai populare postări:
Pe primul loc se clasează un video cu Andrada în care îndrăgita concurenta vorbeşte despre planurile sale în cazul în care ar merge în mult dorita vacanţă în Turcia. Postat pe 23 iunie, în doar 5 zile, materialul a fost văzut de 160.800 utilizatori unici, iar 19.740 utilizatori unici au dat Like, comentat sau dat share acestei postări.
Găsiţi aici materialul //www.facebook.com/photo.php?v=420488974662735.
Locul al doilea este ocupat de cuplul Alexandra Dragoş, cu rolurile pe care le-au avut de interpretat, Veronica Micle si Mihai Eminescu. Afişată pe 12 mai, în 28 de zile postarea a atins un reach de 159.992 utilizatori unici. 20.563 utilizatori unici au dat like, coment, sau share postării.
Găsiţi aici materialul //www.facebook.com/177537028984383/posts/329604257110992.
Pe cea de-a treia poziţie s-a clasat tot Alexandra care vorbeşte despre activităţile pe care plănuieşte să le desfăşoare în Turcia. Postat pe 23 iunie, video-ul a atins în doar 5 zile 139.584 utilizatori unici, iar 15.360 utilizatori unici au dat like, coment sau share postării.
Găsiţi aici materialul //www.facebook.com/177537028984383/posts/420493671328932.
Astăzi, de la ora 14.00 şi de la ora 17.00, telespectatorii vor avea din nou parte de o ediţie de gală spectaculoasă la Mireasă pentru fiul meu. Sâmbăta aceasta, concurenţii, dar şi cei de acasă vor afla care sunt cele două fete şi cei doi băieţi care vor pleca duminică într-o croazieră de neuitat în Dalaman.