“Mireasă pentru fiul meu”, cel mai îndrăgit reality-show matrimonial din România, se menţine pe primul loc în clasamentul audienţelor. După o lansare de succes, confirmată de cifrele de audienţă, emisiunea şi-a păstrat şi în zilele următoare poziţia de lider de piaţă. Joi, 1 septembrie, reality-showul moderat de Mirela Boureanu Vaida a urcat din nou pe podium, ocupând primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. Acceaşi poziţie a fost ocupată şi de Observator 16, prezentat de Oana Frigescu.
La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” a fost leader de piaţă în slotul 10.50 – 11.07, cu un rating de 1 % şi o cotă de piaţă de 10.2 %. Pe locul doi, s-a clasat postul TVR 1 cu un rating de 0.8% şi 8.4 % share, urmat de Naţional TV, care a înregistrat o cotă de piaţă de 7.4 % şi 0.7 procente rating. În timpul ediţiei de ieri, telespectatorii s-au reîntâlnit cu foşti concurenţi ai emisiunii care au discutat despre evenimentele recente apărute în viaţa lor.
Tot ieri, 1 septembrie, Observatorul de la ora 16.00 prezentat de Oana Frigescu, a ocupat din nou primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. Astfel, jurnalul de ştiri al Antenei 1 a înregistrat în intervalul orar 16.00 – 17.01 o audienţă de 2.2 % şi o cotă de piaţă de 14.5 % la nivelul targetului 15-54 urban, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 1.7 % şi o cotă de piaţă de 11.1 %. În ediţia de ieri a Observator 16, Oana Frigescu a avut-o ca invitată pe Simona Gherghe, moderatoarea emisiunii “Acces Direct” care va reveni din 5 septembrie pe micile ecrane la Antena 1.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 1 septembrie 2011