Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16 au fost şi ieri programele cele mai urmărite de telespectatorii din mediul urban. Antena 1 s-a impus în fruntea clasamentului de audienţă cu cel mai iubit realityshow matrimonial şi cu jurnalul de ştiri prezentat de Oana Frigescu.
A mai rămas foarte puţin timp până când telespectatorii vor afla deznodământul acestui sezon Mireasă pentru fiul meu. Tensiunile cresc, ceea ce îi face pe români să urmărească cu sufletul la gură realityshow-ul matrimonial de la Antena 1. Aproape în fiecare zi, Mireasă pentru fiul meu se află în fruntea preferinţelor telespectatorilor, iar excepţie nu a făcut nici ziua de ieri, când ediţia de după amiază a show-ului prezentat de Mirela Boureanu Vaida s-a impus lider de audienţă în rândul publicului din mediul urban cu un rating mediu de 2.4 procente şi o cotă de piaţă de 12%. Locul secund i-a revenit în acelaşi interval postului Pro Tv, la mare distanţă, cu doar 1.8 puncte de rating şi 8.9% share, pentru ca locul al treilea să fie ocupat de Kanal D.
Nici Observator 16 nu se dezminte, astfel că şi ieri Oana Frigescu a reuşit să intre în casele celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Jurnalul de ştiri al după-amiezei a condus clasamentul de audienţă cu 2.8% rating şi 12.3% share, Antena 1 devansând postul Kanal D, situat de această dată pe locul al doilea şi Pro Tv, căruia i-a revenit cea de-a treia poziţie.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada 18 iunie 2012