Mireasă pentru fiul meu si Observatorul orei 16.00 au fost şi ieri programele preferate ale telespectatorilor. Mirela Boureanu Vaida şi Oana Frigescu au reuşit să aducă din nou cei mai mulţi telespectatori din mediul urban în faţa micilor ecrane, programele prezentate de ele impunându-se lider incontestabil de audienţă.
Cel mai iubit realtyshow matrimonial din România îşi confirmă statutul de lider de piaţă în intervalele orare 10.48-11.07 şi 13.59-16.00 după ce şi ieri a învins concurenţa, Mireasă pentru fiul meu a condus clasamentele de audienţă cu un rating mediu de 1.6% şi respectiv 3% la nivel urban, Antena 1. Trustul Intact a condus clasamentele de audienţă din cele două intervale cu două dintre posturile sale, Antena 1 fiind urmată în audienţă de Antena 3. Principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv, s-a situat abia pe poziţiile cinci şi respectiv patru în intervalul în care Antena 1 a difuzat Mireasă pentru fiul meu.
Observator 16 a fost şi el fruntaş la audienţe- Jurnaul prezentat de Oana Frigescu a impus Antena 1 pe primul loc în preferinţele telespectatorilor cu un rating mediu de 2.8 procente şi o cotă de piaţă de 12.8%. Locul al doilea i-a revenit postului Pro Tv, urmat mai apoi de Kanal D.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 22 Mai 2012