Joi, 29 septembrie, emisiunea s-a clasat din nou pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor
În această seară, telespectatorii Antena 1 vor revedea concurenţii lor preferaţi la “Mireasă pentru fiul meu”. Va fi o ediţie specială, o ediţie în care lucrurile nespuse vor fi aduse la lumină. Tot în această ediţie de gală, difuzată de la ora 20.20 de postul Antena 1, una dintre cele trei fete nominalizate îşi va lua rămas bun, numele concurentei eliminate fiind dezvăluit telespectatorilor încă de la începutul emisiunii. Emoţiile vor creşte, iar concurentele vor trăi momente de tensiune deoarece nominalizările vor continua şi în această seară.
De la momentul primei întâlniri între fete şi băieţi, în casa “Mireasă pentru fiul meu” au avut loc numeroase răsturnări de situaţie. În această seară, telespectatorii vor afla părerile ascunse ale băieţilor despre fete, cine pe cine place şi cu cine cred că s-ar potrivi concurenţii.
Telespectatorii au fost şi ieri, 29 septembrie, alături de Mirela Boureanu Vaida şi “Mireasă pentru fiul meu”, emisiunea situându-se pe primul loc în topul preferinţelor lor pe ambele intervale orare de difuzare.
Astfel, la nivelul target-ului comercial 15-54 urban, “Mireasă pentru fiul meu” a fost leader de piaţă în slotul 10:46 – 11:03, cu un rating de 1.3 % şi o cotă de piaţă de 17.8 %. Pe locul doi, s-a clasat postul Pro Tv cu un rating de 0.6 % şi 8.9 % share, urmat de Disney, care a înregistrat o cotă de piaţă de 0.5 % şi 6.8 procente rating.
Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 14:00 – 16:00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.3 % şi 11.7 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Kanal D cu 1.1% rating şi 9.6 % cotă de piaţă. Postul Realitatea TV a atins în acest interval orar 1 punct rating şi 8.8 % share, situându-se pe a treia poziţie în topul audienţelor.
În timpul emisiunilor difuzate ieri, concurenţii au discutat despre evenimentele recente apărute în viaţa lor şi dacă există posibilitatea formării unor prietenii reale şi de durată în casa “Mireasă pentru fiul meu”. De asemenea, discuţiile au făcut referire şi la compromisurile pe care fetele le-ar putea face doar pentru a rămâne în competiţie.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 29 septembrie 2011