Miercuri, 31 august, “Mireasă pentru fiul meu” şi Observator 16 au înregistrat, din nou, cele mai mari cifre de audienţă pe tronsoanele lor orare.
“Mireasă pentru fiul meu”, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida, îşi menţine statutul de lider de piaţă, câştigat de la primele ediţii ale reality-showului. După două zile consecutive în care s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, “Mireasă pentru fiul meu” a reuşit şi ieri, 31 august, să devanseze concurenţa la nivelul targetului 15-54 urban.
Astfel, în intervalul orar, 10.48 – 11.07 , emisiunea a înregistrat 14.6% cotă de piaţă şi 1.2 procente rating. Pe locul doi în topul audienţelor pentru acest tronson orar s-a aflat TVR 1, cu 0.5% rating şi 6.2% share. A urmat Prima TV, cu 0.5 procente rating şi 5.8 % cotă de piaţă.
“Mireasă pentru fiul meu” şi-a păstrat poziţia de lider de piaţă şi pentru al doilea interval de difuzare, între 13.59 şi 16.00. La nivelul targetului 15-54 urban, reality-showul a înregistrat un rating de 1.7% şi 14.9% share. Locul secund în clasamentul audienţelor a fost ocupat de postul Kanal D, cu 1.2 procente rating şi 10.7% share. Postul Acasă a atins în acest interval orar 0.9 puncte rating şi 7.8 % share, situându-se pe a treia poziţie în topul audienţelor. În timpul ediţiilor de ieri, Mirela Boureanu Vaida a discutat cu foşti concurenţi ai reality-showului, încercând să lămurească neînţelegerile apărute între ei şi să ofere răspunsuri la întrebările sau comentariile telespectatorilor.
Postul Antena 1 a fost lider de piaţă şi în intervalul de difuzare al Observator 16, program care le-a oferit telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observator 16 a fost leader de piaţă în slotul 16.00 – 17.01, cu un rating de 2.1% şi o cotă de piaţă de 14.8 %. La nivelul target-ului 15-54 urban pe locul doi s-a clasat Pro TV cu un rating de 1.5 şi o cotă de piaţă de 10.6 %, urmat de Kanal D cu un rating de 1.4 % şi o cotă de piaţă de 10.3%.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este facută pe targetul 15-54 urban
Perioada 31 august 2011