Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16, lider de piaţă
Moderată de frumoasa prezentatoare Mirela Boureanu Vaida, emisiunea Mireasă pentru fiul meu nu se dezice de poziţia fruntaşă în clasamentul audienţelor. Zi de zi, telespectatorii rămân aproape de îndrăgitul reality show pentru a afla cele mai recente evenimente din viaţa concurenţilor, pentru a descoperi ce relaţii noi se construiesc sau ce simpatii şi antipatii apar în casa Mireasă pentru fiul meu. Şi lunea aceasta, reality showul a început săptămâna în forţă, conducând cu cea de-a doua emisie clasamentul de audienţa la nivelul mai multor targeturi între care all urban şi targetul comercial al postului Antena 1, 15-54 urban. Tot ieri, mai multe jurnale de ştiri difuzate de Antena 1 s-au impus lider de piaţă. Astfel, atât Observatorul dimineţii, cât şi Observator 13 şi 16 s-au situat pe prima poziţie în clasamentul audienţelor la nivelul targeturilor all urban, 15-54 Urban şi 18+ Urban.
În curând, telespectatorii Mireasă pentru fiul meu îşi vor lua rãmas bun de la actuala ediţie urmând să întâmpine cu bucurie un nou sezon, cel de-al şaptelea din seria celui mai iubit reality show matrimonial din România! Caravana “Mireasă pentru fiul meu” a luat deja startul sâmbăta aceasta din Mamaia, iar timp de trei săptămâni, concurenţi ai ediţiilor anterioare vor străbate ţara în lung şi în lat trecând prin 14 oraşe, în căutarea viitorilor participanţi! Concomitent cu itinerarul caravanei, înscrierile continuă şi pe site-ul www.mireasapentrufiulmeu.ro sau la numărul de telefon 0728.728.913. Săptămâna aceasta, caravana va mai poposi în Craiova (marţi, 17 iulie), Râmnicu-Vâlcea (miercuri, 18 iulie), Sibiu (joi, 19 iulie), Cluj (vineri, 20 iulie) şi Oradea (sâmbătă, 21 iulie).
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile All urban, 15-54 urban şi 18+ urban
Perioada 16 iulie 2012