Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Mireasa pentru fiul meu”, din nou lider de piata

După ce ediţiile de lansare “Mireasă pentru fiul meu” s-au situat luni pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, marţi, 30 august, emisiunea s-a impus din nou lider de piaţă.

“Mireasă pentru fiul meu”, emisiune moderată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând ieri, 30 august, pe tronsonul orar 10.48 – 11.07, un rating de 1.3 % şi 15.3% cotă de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban. Pe locul secund s-a situat postul Realitatea TV cu 0.8 % rating şi 9.7 procente cotă de piaţă. A treia poziţie a fost ocupată de Pro TV, care a înregistrat un rating de 0.8% şi 8.7% share.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 14.01 – 15.59, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.4 % şi 10.7 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Realitatea TV cu 1.2 % rating şi 9.5 % cotă de piaţă. Al treilea loc a fost ocupat tot de postul Pro TV, cu 1.1% rating şi 8.2% share.

În ediţiile de ieri ale reality-showului, alături de Mirela Boureanu Vaida au venit în platoul emisiunii o parte dintre concurenţii sezoanelor anterioare. Câştigătorii sezonului trecut au povestit despre cum s-a schimbat viaţa lor în urma participării la cel mai îndrăgit reality-show matrimonial şi despre modul în care a evoluat în timp relaţia lor. Tot ieri, una dintre fostele concurente prezente în platoul emisiunii a avut parte de o mare surpriză când invitaţii Mirelei Boureanu Vaida au apărut cu un tort şi cu flori pentru a-i sărbători ziua de naştere în direct.

Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor s-a clasat ieri şi Observator 16, program difuzat de postul Antena 1 în intervalul orar 15.59 – 17.01. Cu o cotă de piaţă de 13.8 % şi 2 % rating, la nivelul targetului 15-54 urban, Antena 1 a surclasat cu Observator 16 postul Pro TV care a obţinut o medie de 12.4 % share şi 1.8 % rating.

Sursa:GfK România S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 30 august 2011


Bucuresti, 31.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.