După ce ediţiile de lansare “Mireasă pentru fiul meu” s-au situat luni pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, marţi, 30 august, emisiunea s-a impus din nou lider de piaţă.
“Mireasă pentru fiul meu”, emisiune moderată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând ieri, 30 august, pe tronsonul orar 10.48 – 11.07, un rating de 1.3 % şi 15.3% cotă de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban. Pe locul secund s-a situat postul Realitatea TV cu 0.8 % rating şi 9.7 procente cotă de piaţă. A treia poziţie a fost ocupată de Pro TV, care a înregistrat un rating de 0.8% şi 8.7% share.
Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 14.01 – 15.59, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.4 % şi 10.7 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Realitatea TV cu 1.2 % rating şi 9.5 % cotă de piaţă. Al treilea loc a fost ocupat tot de postul Pro TV, cu 1.1% rating şi 8.2% share.
În ediţiile de ieri ale reality-showului, alături de Mirela Boureanu Vaida au venit în platoul emisiunii o parte dintre concurenţii sezoanelor anterioare. Câştigătorii sezonului trecut au povestit despre cum s-a schimbat viaţa lor în urma participării la cel mai îndrăgit reality-show matrimonial şi despre modul în care a evoluat în timp relaţia lor. Tot ieri, una dintre fostele concurente prezente în platoul emisiunii a avut parte de o mare surpriză când invitaţii Mirelei Boureanu Vaida au apărut cu un tort şi cu flori pentru a-i sărbători ziua de naştere în direct.
Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor s-a clasat ieri şi Observator 16, program difuzat de postul Antena 1 în intervalul orar 15.59 – 17.01. Cu o cotă de piaţă de 13.8 % şi 2 % rating, la nivelul targetului 15-54 urban, Antena 1 a surclasat cu Observator 16 postul Pro TV care a obţinut o medie de 12.4 % share şi 1.8 % rating.
Sursa:GfK România S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 30 august 2011