“Mireasă pentru fiul meu” a început săptămâna în forţă, impunându-se ieri, 5 septembrie, lider de piaţă. Săptămâna trecută, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida, a înregistrat cele mai mari audienţe la nivelul targetului 15-54 urban, pentru unul sau mai frecvent, pentru ambele intervale de difuzare.
“Mireasă pentru fiul meu” a învins din nou concurenţa ieri, înregistrând în intervalul orar 13.57 – 16.00, la nivelul targetului 15-54 urban, un rating de 1.4 % şi o cotă de piaţă de 12.7 procente, devansând postul Pro TV care a obţinut un rating de 1.1 % şi 9.7 % share.
În timpul ediţiilor de ieri, foştii concurenţi ai emisiunii, invitaţi în platoul “Mireasă pentru fiul meu”, şi-au adus aminte de momentele frumoase petrecute în casă şi au dezvăluit secrete din timpul competiţiei. Tot ieri, telespectatorii au putut vedea imagini din timpul castingului naţional. Din 9 septembrie, Mirela Boureanu Vaida va dezvălui protagoniştii noului sezon al emisiunii.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 5 septembrie 2011