După Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sărbătorilor de iarnă cu Miracolul Afacerii Tale
METRO Cash & Carry România deschide sezonul Sărbătorilor de iarnă cu Miracolul Afacerii Tale, un proiect special organizat pe Strada Franceză din București, deschiderea oficială fiind marcată de un eveniment memorabil, ce va avea loc în data de 17 noiembrie 2017.
Continuând iniţiativa de a susţine afacerile româneşti, începută prin proiectul Ziua Afacerii Tale, METRO îşi propune să să îşi sprijine clienţii în a transforma sezonul de iarnă în cea mai de succes perioadă a anului. Deoarece sezonul Sărbătorilor este unul aglomerat pentru toți antreprenorii, cu precădere pentru cei din domeniul serviciilor, aceștia au nevoie de tot sprijinul pentru a oferi clienţilor loc experiențe de neuitat.
Conform ”Studiului Internaţional privind Afacerile Independente”, în care METRO a analizat afacerile independente din peste 10 țări, inclusiv din România, dacă ar fi să o ia de la început, 9 din 10 antreprenori ar alege să pornească o afacere proprie. Una din concluziile studiului arată, însă, că potenţialul antreprenorial este stimulat numai dacă există un cadru potrivit și se acordă sprijinul adecvat. De unde și inițiativele METRO de a contribui la realizarea acestui lucru, în paralel cu obiectivul amplu de a fi Campionul Afacerilor Independente.
“Ne dorim ca oamenii de afaceri să nu se simtă singuri în eforturile lor, cu atât mai mult într-o perioadă atât de solicitantă. Pentru a reuși să oferi un serviciu de calitate, fără a neglija atmosfera, credem că este nevoie de un partener de încredere, de la care să primești sprijin real. Ne dorim să ajutăm antreprenorii să ofere clienții lor experienţe cât mai frumoase și să le recompensăm implicarea și eforturile pe care le fac zi de zi prin intermediul acestui eveniment special“ , declară Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.
În cadrul evenimentului, METRO va anima o stradă pietonală din centrul Bucureștiului, mutând atenția de la forfota marilor bulevarde, pe Strada Franceză. Astfel, compania își dorește să atragă un număr cât mai mare de clienți la ușile afacerilor din această zonă. Printre afacerile care participă la Miracolul Afacerii Tale se numără Oktoberfest, Coffeol, Dolcita, Emilia, Il Peccato, Osteria, Salad Box, Zexe, 55 Jazz.
“Am afacerea aceasta de foarte mult timp, în Italia. Este practic, viaţa mea. O astfel de iniţiativă în Bucureşti nu poate decât să mă bucure şi să mă facă să mă gândesc că într-adevar va fi un sezon de succes.” Walter Silveri, Dolcita – Str. Franceză 30
„De câteva zile privesc cum în jurul nostru peisajul se schimbă: oameni, lumini, construcţii…Nu ştiu exact ce se va intampla, dar cu siguranţă va fi ceva mare, care va aduce bucurie multor oameni.”Andrei Pop, Osteria Bella Toscana- Str. Franceză 40
Susținerea afacerilor și a oamenilor care le formează și le întrețin, pentru ca ele să livreze experiențe cât mai bune clienților, este obiectivul METRO. De aceea, Miracolul Afacerii Tale invită spectatorii să viziteze Strada Franceză, să urmărească spectacolul de lumini și să cunoască afacerile locale care înveselesc Centrul Vechi din București.
Miracolul Afacerii Tale are loc la nivel local, cu ecou în toate cele 25 de ţări în care METRO este prezentă, compania intenționând ca evenimentele de Crăciun să devină un obicei în cât mai multe dintre orașele în care există magazine METRO.