Până acum, ai văzut cum am primit brief-ul, cum am dezvoltat strategia, cum au decurs procesul creativ și producția materialelor. A mai rămas un pas: implementarea campaniei. Așadar, iată-ne ajunși la ultimul episod din Creative Chaos: How it’s made!
După faza de producție a materialelor creative, aproape am răsuflat ușurați, însă în realitate campania abia acum începe! Provocarea a rămas: cum facem să evităm canibalizarea mesajelor într-o campanie cu 3 brand-uri? Aici au intervenit agențiile de media, care au ales mixul perfect de comunicare.
Ca urmare, DTP-ul nostru, Ionuț, a realizat 16, pardon, 22 de video-uri… *fără social media. Iar Andrei, art-ul care tocmai se întorsese ambițios la Minio, s-a ocupat de materialele digitale până au ieșit fix cum ne-am dorit.
Iată rețeta haosului de care tot vorbim: 3 branduri, 2 clienți, 2 agenții de media, agenții de social media, agenții de implementare și noi, Minio Studio, strategic & creative lead.
Vrei să afli cum am controlat haosul creativ din spatele campaniei? Urmărește ultimul episod din seria Creative Chaos: How it’s made și vezi cum a livrat campania și ce am învățat din ea!
Ai ratat primul episod? Poți să îl vezi aici:
Ai ratat al doilea episod? Poți să îl vezi aici:
Ai ratat al treilea episod? Poți să îl vezi aici:
Află pe minio.ro de ce ne-am apucat de acest proiect!