Minio Studio, agenție de comunicare strategică, a câștigat 3 premii Silver la Romanian PR Award 2021 pentru două dintre campaniile sale nominalizate.
Este vorba despre campania #SkinChat by CeraVe, premiată cu Silver Award la categoria Fashion and Lifestyle, și campania pentru Asociația SAMAS, Fiecare pui cu lăpticul lui, care a fost premiată cu două Silver Awards la categoriile Communication in Medical Sector și Budget-, Creativity+.
În 2020, Minio Studio a fost cea mai premiată agenție locală independentă, obținând 14 premii la festivalurile de comunicare locale și regionale, precum Effie Awards, Festival of Media, Webstock, Premiile Piața și Romanian PR Award.
De-a lungul timpului, Minio Studio a obținut 11 premii în cadrul competiției Romanian PR Award – 2 premii Gold, 8 premii Silver și 1 Diplomă de Excelență – pentru campanii realizate împreună cu Asociația SAMAS, Durex, JYSK, L’Oréal Paris, Sun Plaza, dar și pentru campania internă Storytelling în digital.
Campaniile premiate la Romanian PR Award 2021:
În 2021, CeraVe a realizat un studiu în 23 de țări despre cum s-au schimbat rutinele de îngrijire a pielii în perioada pandemiei, în care a fost inclusă și România. Pentru Minio Studio, provocarea a fost să găsească o modalitate de prezentare a informațiilor, într-un mod util și relevant pentru consumatori. Într-un segment care este dominat de short content, Minio și CeraVe au creat #SkinChat, un format de tip emisiune de peste 45 de minute. Informațiile au fost prezentate sub formă de știri, de talk-show, de concurs – alături de medici dermatologici, vedete și creatori de conținut.
Astfel, informațiile din studiu au fost prezentate într-un mod dinamic și educațional, ajutând consumatorii să-și îmbunătățească rutina de îngrijire a tenului.
Emisiunea a fost completată de o amplă campanie de comunicare online – activări dedicate influencerilor, o colecție de materiale video pe TikTok și comunicare în social media.
#SkinChat a primit feedback pozitiv din partea consumatorilor și a înregistrat, în prima lună, aproape 500 de ore de vizionare.
Vezi proiectul aici: www.minio.ro/portfolio-item/skinchat-by-cerave.
Asociația SAMAS – Fiecare pui cu lăpticul lui
În România, maternitatea și alăptarea sunt încă subiecte controversate. Din păcate, lipsa unui dialog deschis pe tema lor rezultă în dezinformare și speculație, motiv pentru care, 24% dintre părinți își hrănesc bebelușii cu lapte de origine animală în primele 6 luni din viață, lucru care îi expune pe copii la probleme de dezvoltare.
Într-o țară sceptică față de orice informație provenită din partea autorităților, Minio Studio a abordat comunicarea unor informații științifice într-un mod cât mai prietenos pentru publicul larg, fără a-și asuma rolul unui expert care condamnă.
Inspirați de modul în care mamele își alintă copiii drept puiuți, agenția a transmis faptul că fiecare animăluț are nevoi nutriționale diferite pe care le poate primi doar prin laptele matern, iar la fel este și în cazul bebelușilor. Altfel zis, Fiecare pui cu lăpticul lui!
Campania a implicat 4 specialiști ce au realizat conținut educativ. Mai departe, au fost dezvoltate asset-uri digitale interactive și materiale care să invite la dialog.
Rezultatul? Un reach de 19,3 ori mai mare decât cel estimat și de 48 de ori mai mare pe YouTube, un engagement rate de peste 40%, iar jumătate din utilizatori au vizualizat complet materialele video.
Vezi proiectul aici: www.minio.ro/portfolio-item/fiecare-pui-cu-lapticul-lui.
În 2022, Minio Studio va împlini 6 ani de activitate pe piață și își propune să suprindă industria cu noi proiecte, care să impacteze prin rezultate și prin performanță.