Încasările obţinute până acum din modelele unice Life Ball MINI se ridică la peste o jumătate de milion de euro.
Şi în acest an, MINI va fi partenerul legendarului Life Ball de la Viena. Cel mai mare eveniment caritabil din Europa are loc la 19 mai şi, ca întotdeauna, va reuni tradiţia balului vienez cu farmecul şi strălucirea pe o platformă internaţională pentru a transmite un mesaj puternic în numele luptei împotriva HIV şi SIDA. Sloganul Life Ball din acest an – "Fight the Flames of Ignorance" (Luptă cu flăcările ignoranţei) – şi tema "focului" promite câteva ţinute şi reprezentaţii spectaculoase şi care vor tăia răsuflarea, mai ales că ciclul de patru ani al elementelor – început în 2008 – atinge punctul culminant.
20 de ani de Life Ball – 12 modele unice Life Ball MINI pentru susţinerea cauzei caritabile.
De la lansarea pe piaţă în 2001, MINI a fot partener al Life Ball. De-a lungul acestei perioade, 11 automobile unice au fost concepute special pentru eveniment de mai multe celebrităţi renumite la nivel internaţional. Pentru a 20-a aniversare Life Ball, MINI continuă tradiţia donării unei maşini care a fost adaptată din punct de vedere creativ de o vedetă internaţională, iar încasările vor fi direcţionate în proiecte pentru combaterea HIV şi SIDA. Licitarea acestor modele MINI unice de-a lungul ultimilor 12 ani a generat venituri de peste 500.000 de euro pentru cauze caritabile. În anii anteriori, modelele Life Ball MINI au fost create de designeri renumiţi din lumea modei, precum Donatella Versace sau Angela Missoni, dar şi factori de decizie din universul fashion precum Mario Testino sau The Blonds for Katy Perry.
Anul acestea, lista designerilor Life Ball MINI va fi completată de Franca Sozzani, editor al ediţiei italiene a revistei VOGUE şi ambasador UN Goodwill pentru Fashion 4 Development. Un punct de atracţie al Life Ball 2012 va fi prezentarea de modă oferită de MINI şi găzduită de VOGUE Italia. Pentru a marca a 20-a aniversare, creaţii ale foştilor designeri Life Ball vor fi expuse alături de ţinute legendare.
Cronologie Life Ball MINI.
2001 – MINI camuflat. (prezentat înaintea lansării pe piaţă)
2002 – Charity MINI.
Cu autografe ale unor celebrităţii germane, austriece şi internaţionale (de exemplu Elton John, No Angels, Heidi Klum, Emma Sjöberg, Mavie Hörbiger)
2003 – MINI designed by Missoni.
MINI Hatch creat de Angela Missoni
2004 – MINI designed by Ferré.
MINI Cabrio creat de Gianfranco Ferré
2005 – MINI designed by Versace.
MINI Cabrio creat de Donatella Versace
2006 – MINI designed by Diesel.
MINI Cabrio creat de Renzo Rosso
2007 – MINI designed by Testino.
MINI Hatch creat de fotograful profesionist Mario Testino
2008 – MINI designed by Agent Provocateur.
MINI Clubman creat de Agent Provocateur / Joseph Corré
2009 – MINI designed by The Blonds.
MINI Cabrio creat de The Blonds for Katy Perry
2010 – MINI designed by Diane von Furstenberg, Kenneth Cole şi Francisco Costa of Calvin Klein Collection.
MINI Hatch creat de Diane von Furstenberg
MINI Cabrio creat de Kenneth Cole
MINI Countryman creat de Francisco Costa of Calvin Klein Collection
2011 – MINI designed by DSQUARED².
MINI Hatch creat de Dean şi Dan Caten
2012 – MINI designed by Franca Sozzani.
MINI Roadster creat de Franca Sozzani
Life Ball 2012.
Virusul imunodeficienţei (HIV) a fost descoperit în urmă cu 31 de ani. În ultimii ani, au fost înregistrate progrese importante atât în cercetare, cât şi în prevenţie. În ciuda acestor evoluţii, HIV rămâne o provocare semnificativă pentru politicile de sănătate şi dezvoltare. Anual, milioane de oameni sunt infectaţi cu HIV. Misiunea evenimentului Life Ball este aceea de a atrage atenţia asupra acestui pericol şi de a conduce campania pentru toleranţă, educare şi solidaritate.
Implicarea socială a BMW Group.
Măsurile la nivel mondial de combatere a HIV/SIDA sunt unul din elementele principale ale politicii corporate şi de răspundere socială pe care o urmăreşte BMW Group. Implicarea companiei în Africa de Sud este deosebit de vastă, astfel că acoperă un program extins la locul de muncă pentru angajaţi şi familiile acestora, la care se adaugă un număr de proiecte diferite în comunităţile locale şi nu numai. Producătorul de automobile este implicat şi în lupta împotriva acestei pandemii la nivel mondial în alte ţări afectate, cum ar fi Thailanda sau India. Statutul de membru al Coaliţiei Mondiale de Afaceri împotriva HIV/SIDA (GBC) subliniază angajamentul pe termen lung în diferite locaţii.
BMW Group
Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 25 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat – de-a lungul ultimilor şapte ani – lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.