Actuala campanie de marketing evocă spiritul victoriilor istorie în Raliul Monte Carlo – filmul de brand a câştigat două trofee de aur şi două de argint la cel mai important festival de publicitate din lume.
Bucureşti/München. MINI John Cooper Works îşi continuă seria de succese. Marca continuă să atragă tot mai mulţi fani MINI din întreaga lume datorită orientării sale foarte sportive şi sentimentului de curse pe care îl oferă. De asemenea, campania de marketing pentru actualele modele John Cooper Works duce brandul pe prima poziţie a podiumului. Cele mai recente puncte de atracţie sunt rezultatele remarcabile obţinute la Cannes Lions 2018, cel mai renumit festival din lume al industriei de publicitate. Filmul de brand intitulat “The Faith of a Few” a câştigat două trofee de aur şi două de argint la categoria Film Craft.
Mini ‘The Faith of a Few’ from Daniel Wolfe on Vimeo.
Campania foarte emoţională pentru MINI John Cooper Works evocă spiritul participării în raliuri a mărcii în anii ’60. Clasicul Mini a obţinut de trei ori victoria în clasamentul general al faimosului Raliu Monte Carlo. Victoriile din 1964, 1965 şi 1967 au transformat maşina mică din Marea Britanie într-o legendă a motorsportului – nu în ultimul rând pentru că au surprins foarte mulţi experţi şi, prin urmare, au fost primite cu frenezie de către public. Succesele s-au datorat, în primul rând, angajamentului şi dedicării deosebite a lui John Cooper. Creatorul de maşini de curse era prieten cu Alec Issigonis, creatorul clasicului Mini, şi l-a convins să proiecteze o versiune sport competitivă pe baza automobilului care iniţial a fost gândit ca o maşină de familie economică.
Filmul “The Faith of a Few” îl readuce pe spectator în anul primei victorii a clasicului Mini la Monte Carlo. Decorul autentic face ca acţiunea de pe traseu şi entuziasmul publicului să prindă viaţă, amintind de zilele interesante din ianuarie 1964, când Mini Cooper S a trecut primul linia de sosire, făcând faţă atât concurenţei considerabil mai puternice, cât şi tuturor scepticilor.
Filmul de brand care a impresionat juriul Cannes Lions 2018 a transmis mesajul clar: “Există o legendă în fiecare MINI”. În secvenţa finală, actualul MINI John Cooper Works apare alături de clasicul MINI Cooper S, transferând astfel trecutul glorios către plăcerea extreme a condusului din prezent. “Imaginile puternic emoţionale din film evidenţiază în mod impresionant cum istoria fascinantă continuă să trăiască în modelele şi produsele John Cooper Works actuale”, spune Marc Lengning, director MINI Brand Management. Filmul de brand face parte dintr-o campanie cuprinzătoare de mărci şi produse, care arată cum combinaţia dintre sportivitate şi exclusivitate, cunoştinţe tradiţionale şi tehnologia avansată aduc sentimentul de curse pe şosea. “Succesul de la Cannes confirmă performanţa extraordinară a campaniei noastre actuale şi arată că nu numai modelele John Cooper Works sunt adevărate câştigătoare, ci şi marketingul din spatele lor”, spune Sebastian Mackensen, vicepreşedinte executiv MINI. Actuala campanie de brand a fost creată împreună cu agenţia Jung von Matt Spree; filmul de brand câştigător la Cannes a fost produs de Anorak Film.
În afară de cei patru sportivi de top din gama MINI, care a realizat vânzări-record în 2017, precum şi în primele cinci luni ale anului 2018, echipamentele şi accesoriile John Cooper Works au calităţile legendare de performanţă ale mărcii. Pachetele John Cooper Works opţionale adaugă atracţii sportive deosebite tuturor modelelor MINI actuale. Produsele retrofit John Cooper Works se caracterizează prin aspectul de motorsport şi tehnologia orientate spre performanţă. Fiecare conducător MINI le poate folosi pentru a-i oferi MINI-ului său senzaţia de curse pe care o caută.
Imaginea mărcii John Cooper Works nu se bazează doar pe victorii istorice. La peste 50 de ani de la cel de-al treilea triumf la Monte Carlo, cunoştinţele John Cooper Works duc în continuare la victorie după victorie în motorsport, aşa cum au demonstrat cele mai recente succese ale mărcii. Patru victorii la rând în Raliul Dakar au asigurat un loc pentru MINI şi John Cooper Works în istoria recentelor a motorsportului. În prezent, MINI John Cooper Works Rally domină acţiunea în raliurile cross-country. După ce recent a câştigat Italian Baja, echipa şi-a mărit avansul în ediţia 2018 a Cupei Mondiale FIA de Raliuri Cross-Country.