Redwine a dezvoltat identitatea de brand şi designul de ambalaj pentru covrigeii cu tărâţe Mini Feast, produsul fiind comercializat de către compania de panificaţie Lidas din judeţul Tulcea. Acest produs este unic pe piaţă şi se bazează pe o reţetă inovativă care combină ingrediente naturale şi sănătoase.
Întregul proiect de branding s-a desfăşurat pe parcursul a cinci luni şi a inclus toate componentele necesare creării unui nou brand de produs, de la audit şi strategie de brand, până la identitate verbală şi vizuală, precum şi design de ambalaj.
„Ne dorim ca acest produs unic să reprezinte o opţiune reală pentru consumatorii urbani, care au un ritm alert al vieţii de zi cu zi şi au nevoie de o alimentaţie sănătoasă şi naturală.
Avem încredere că brandul nou creat va reuşi să adauge valoare produsului şi să câştige aprecierea clienţilor”, afirmă Liviu Şotre, General Manager la Lidas.
„A fost destul de dificil să poziţionăm acest produs care, deşi este unic, din punct de vedere al ocaziei de consum se află la intersecţia mai multor categorii: produse de panificaţie, snacks, chips, biscuiţi săraţi, pretzels, crackers. Cu toate acestea, am pornit de la beneficiile principale ale produsului şi de la nevoile targetului şi am ajuns la ideea de brand – „gustare sănătoasă, dar savuroasă”, adaugă Iulian Dumitru, Strategy Director la Redwine.
“Gata cu sacrificarea gustului pentru ingredinte naturale şi calorii puţine, pare să strige numele brandului Mini Feast. Acum le aveţi pe toate într-un singur produs inovativ. Grafica de ambalaj ilustrează ideea de brand prin linii fluide şi culori solare care sugerează apropierea de natură şi sănătate”, precizează Iulian Gontariu, Brand Designer la Redwine.
Echipa care a participat la realizarea proiectului este formată din: Liviu Sotre – General Manager la Lidas şi Iulian Dumitru – Strategy Director, Iulian Gontariu – Brand Designer şi Elena Rodeanu – Brand Designer, din partea Redwine.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}